• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400082620472
  • خبرنگار : 50093

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی:

مشکلی برای تردد در محورهای خراسان رضوی وجود ندارد

مشکلی برای تردد در محورهای خراسان رضوی وجود ندارد
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تمام محورهای خراسان رضوی باز است و هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد و حتی تردد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت محورهای خراسان رضوی اظهار کرد: بارش برف و باران در اکثر شهرها و محورها سطحی بوده است. از شب گذشته تردد تریلرها در محور قوچان به درگز ممنوع شده است. مابقی خودروها نیز برای تردد ملزم به استفاده از زنجیرچرخ هستند.

وی افزود: همچنین شب گذشته محور بردسکن به سبزوار دو تا سه ساعت به دلیل کولاک شدید و برف مسدود شد، اما در حال حاضر تمام محورهای خراسان رضوی باز است و هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد و حتی تردد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: گردنه مزداوند در محور سرخس، گردنه ابرش در محور نیشابور، گردنه خماری و سبز در محور تربت‌حیدریه، گردنه البلاغ در محور بردسکن و گردنه تیوان در محور درگز به دلیل برودت هوا یخ‌زده‌اند و رانندگان در این محورها باید با سرعت مجاز حرکت کنند.

میش‌مست گفت: از دو شب گذشته دو فقره تصادف فوتی با سه متوفی، پنج فقره تصادف جرحی با ۱۲  مجروح و ۴ فقره تصادف خسارتی ثبت شده است.

وی در خصوص وضعیت ترددها یادآور شد: کماکان تردد خودروها در محورها افزایشی است. در مشهد و خراسان رضوی با توجه به وضعیت کرونا ممنوعیت و محدودیت تردد نداریم که به طبع سفرها انجام می‌شود. مطابق آخرین آمار ورودی‌ها به مشهد ۲۰ درصد و ورودی‌ها به خراسان رضوی حدود ۱۳ درصد نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته افزایش داشته‌ است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی تصریح کرد: برای ورود به شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوعیت و محدودیتی وجود ندارد. تمام شهرها کمربندی دارند و تردد از کمربندی‌ها مشکلی ندارد، اما خودروهای غیربومی در صورت ورود به شهرهای با رنگ قرمز و نارنجی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha