• شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400082217178
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس سازمان غذا و داروی کشور عنوان کرد:

انتظار وزارت بهداشت؛ ادامه روحیه مبارزه و جنگندگی در علوم پزشکی همدان است

انتظار وزارت بهداشت؛ ادامه روحیه مبارزه و جنگندگی در علوم پزشکی همدان است

ایسنا/همدان رئیس سازمان غذا و داروی کشور گفت: وزارت بهداشت انتظار دارد روحیه جنگاوری و مبارزه برای ادامه خدمات‌رسانی به مردم همدان در ریاست جدید علوم پزشکی ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بهرام دارایی روز شنبه در آئین تکریم و معارفه رؤسای علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در بحران‌ها همدان کمترین حاشیه‌ها را داشته است، اظهار کرد: استان همدان همیشه استانی آرام بوده و با مدیریت خوب توانسته بوم خود را به خوبی حفظ کند.

وی با اشاره به بوعلی‌سینا که یکی از مفاخر و افتخارات همدان است، افزود: من همیشه برای دانشجویان از ابن‌سینا و تأثیر آن در طب گفته‌ام، اینکه ۵۰۰ سال کتاب قانون او کتاب مرجع در علم پزشکی بوده است، همدان علما و مفاخر بسیاری را در طول تاریخ داشته و در کنار این بزرگان در در طول هشت سال دفاع مقدس هم شهیدان بزرگی را تقدیم انقلاب کرد و پس از آن نیز بزرگانی چون شهید همدانی که افتخار ایران است.

دارایی با بیان اینکه شاخص‌های استان نشان دهنده چگونگی عملکرد مدیران علوم پزشکی است، تصریح کرد: دکتر حیدری‌مقدم به عنوان رئیس سابق عملکرد بسیار خوبی داشتند و امروز هم آمارهای خوبی را از استان همدان در جلسه ارائه کردند که همه درست بود و این بسیار با ارزش است.

رئیس سازمان غذا و داروی کشور با بیان اینکه سپاه یاور کادر درمان است، اظهار کرد: از سخنان سردار فرجی هم متوجه شدیم که ایشان در این دو سال در دل کرونا بوده، راه اندازی مرکز طب یکی از اقدامات خوب استان بوده که می تواند توریست سلامت را به همراه داشته باشد.

دارایی افزود: وزارت بهداشت برای ادامه خدمات‌رسانی به مردم همدان از ریاست جدید علوم پزشکی انتظارتی دارد که امیدواریم روحیه جنگاوری و مبارزه همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ریاست سابق و جدید علوم پزشکی هر دو از رزمندگان دوران جنگ هستند نکته قابل توجهی است، عنوان کرد: هر دو عزیز در ۱۴ سالگی وارد میدان نبرد شده‌اند و این نشان دهنده این است که روحیه مبارزه و جنگندگی وارد دانشگاه علوم پزشکی همدان شده است.

وی با بیان اینکه همه زاگرس‌نشینان روحیه جنگاوری و مبارزه را دارند و همیشه برای رسیدن به اهدافشان تلاش می‌کنند، ادامه داد: در دوران کرونا و تصدی پست علوم پزشکی یعنی در تمام طول شبانه روز باید در میدان باشی و به مردم خدمت کنی و برای مردم از خانواده و از استراحت خود بگذری که این بسیار سخت است و نیازمند همان روحیه مبارزه است.

دارایی اظهارکرد: بیماری کرونا همراه ما است و ما می‌توانیم با فراگیر کردن واکسیناسیون آن را کنترل کنیم و  پس از آن با درمان خوراکی با آن زندگی مسالمت‌آمیز داشته باشیم، اکنون علما و کسانی که دست به قلم هستند همه باید به کمک حوزه سلامت بیایند تا این بلای منحوس و  خانمان سوز را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha