• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403041006904
  • خبرنگار : 50214

در جمع مردم یزد

جلیلی: دولت را با ۸۰۰ تحریم تحویل گرفتند و با ۱۵۰۰ تحریم تحویل رئیسی دادند!

جلیلی: دولت را با ۸۰۰ تحریم تحویل گرفتند و با ۱۵۰۰ تحریم تحویل رئیسی دادند!

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی در جمع مردم یزد گفت که دولت را با ۱۵۰۰ تحریم تحویل شهید رئیسی دادند، در حالی که با ۸۰۰ تحریم تحویل گرفته بودند.

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم یزد با بیان اینکه امروز انتخاب بین دو رویکرد است، اظهار کرد: رویکرد اول این است فرصت‌های خود را بشناسید و با همت آن فرصت ها را دنبال کنید. ضعف را با ضعف نمی‌شود برطرف کرد، ضعف را با قدرت می‌شود برطرف کرد.

وی ادامه داد: نوجوانان ما خاطرشان است که می‌گفتند ما راهبرد فشار حداکثری را علیه ایران به کار می‌بریم، نتیجه آن چه شد؟، ملتی که خودش را باور داشت ایستاد و از حقوق خودش دفاع کرد.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: با ۸۰۰ تحریم شروع کردند و ۱۵۰۰ تحریم تحویل دادند. دولت وقت نامه نوشت اگر فلان موضوع امضا نشود ما در اسفند حقوق هم نمی‌توانیم بدهیم. الان کشور نه تنها حقوق می‌دهد بلکه پیشرفت های بسیار داشته است.

جلیلی بیان کرد: شرط یک ایران جهش؛ این است که هریک از روستاهای شما به یک سلول جهش کشور تبدیل شود، امروز رویکردی به صراحت بیان می‌کند که شما نمی‌دانید طرف مقابل چیست، اعتراف خود آنها است که ۱۵ بار آژانس اعلام کرد ایران به تعهدات خود عمل کرده است. همین‌ها که می‌گفتند راهبرد فشار حداکثری اعلام کردند که ما شکست فاحش خوردیم اما در مدت کوتاهی توسط شهید رئیسی در دهن دشمن زده شد.

وی با بیان اینکه ملت ما امروز در بهترین شرایط تاریخی خودش قرار دارد، تصریح کرد: در موضوع هسته‌ای دیدید به محض اینکه دست پیدا کردند دور فناوری هسته‌ای دیوار کشیدند، اما این ملت است که با انتخاب خود می‌تواند این دیوارها را بردارد.

جلیلی یادآور شد: وقتی فرزندان شما در سخت‌ترین شرایط دفاع مقدس این حماسه‌ها را ساختند امروز در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی، اجتماعی و ... نمی‌توانند حماسه بیافرینند؟، از همان شنبه آغاز کار دولت باید حرکت کشور با قدرت شروع شود.

ادامه دارد... 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha