• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403041006900
  • خبرنگار : 71480

جامعه اسلامی کارمندان:

ایرانیان با انتخاب جلیلی اجازه ندهند کشور به‌سمت انحطاط و درماندگی برود

ایرانیان با انتخاب جلیلی اجازه ندهند کشور به‌سمت انحطاط و درماندگی برود

جامعه اسلامی کارمندان با اعلام حمایت از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ضرورت دارد تمام ایرانیان وطن‌دوست با همدلی و وحدت کامل وارد میدان سیاست شوند و با انتخاب رئیس‌جمهور جهادی و مصمم و پاکدست اجازه ندهند امور کشور به دست کسانی بیفتد که حاصلی جز انحطاط و درماندگی به بار نمی‌آورند.

به گزارش ایسنا، جامعه اسلامی کارمندان کشور با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی به عنوان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

در بیانیه جامعه اسلامی کارمندان کشور آمده است:

جامعه اسلامی کارمندان کشور با بررسی اوضاع حساس و پر اهمیت انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری ایران که به دور دوم کشیده شد قاطع و مصمم از جناب آقای دکتر سعید جلیلی، نامزد شایسته جبهه انقلاب حمایت می‌کند.

راه ادامه دارد و در ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ جامعه اسلامی کارمندان همراه با جامعه کارمندی کشور و مردم عزیز ایران از دکتر جلیلی، باورمند به مبانی انقلاب، ولایتمدار، عدالتخواه، دیپلمات شجاع، شخصیتی آگاه، فداکار و پرتلاش برای ساختن افق روشن، ایرانی پیشرفته و عدالت محور حمایت می‌کند.

ایران عزیزمان در زمان حساس و سرنوشت سازی قرار دارد و ضرورت دارد تمام نیروهای انقلاب و ایرانیان وطن دوست با همدلی و وحدت کامل وارد میدان سیاست شوند و با انتخاب رئیس جمهور جهادی و مصمم و پاکدست اجازه ندهند امور کشور به دست کسانی بیفتد که حاصلی جز انحطاط، درماندگی و باج دادن به غرب به بار نمی‌آورند.

به فضل خداوند متعال نامزد سرافراز جبهه انقلاب دکتر جلیلی با رای قاطع اکثریت ایرانیان راه و مسیر شهید خدمت رئیسی را ادامه خواهد داد و با عملیاتی نمودن طرح‌های مهم موجبات افتخار و سربلندی کشور و آسایش، رفاه و آرامش مردم عزیز ایران را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha