• یکشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400080906561
  • خبرنگار : 50471

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان:

نقاط حادثه خیز نهاوند به کندی اصلاح می‌شود

نقاط حادثه خیز نهاوند به کندی اصلاح می‌شود

ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، تسریع در روشن شدن آخرین وضعیت جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری و رفع نقاط حادثه‌خیز این محورها را خواستار شد و گفت: جاده‌های شهرستان نقاط حادثه‌خیزی دارد که اصلاح آن با توجه به اعتبارات ناکافی شهرستانی و استانی به‌کندی صورت می‌گیرد.

عباس آزادبخت روز یک‌شنبه ۹ آبان در جمع خبرنگاران‌، اظهار داشت: متأسفانه به لحاظ وجود مشکلات ساختاری هر سال شاهد وقوع تصادفات زیادی در جاده‌های مختلف شهرستان نهاوند هستیم به‌طوری‌که برخی از آن‌ها منجر به فوت می‌شود.

وی با بیان این‌که دستگاه‌های ذی‌ربط ملزم به ارائه راهکاری برای رفع نقاط حادثه‌خیز محورهای نهاوند هستند، افزود: آنچه در این میان انتظار می‌رود این است که تلاش شود با اقدامات عملی پیش‌گیرانه علاوه بر جلوگیری از تکرار سوانح رانندگی از حقوق عامه صیانت شود.

آزادبخت ادامه داد: با اعلام جرم دادستانی یک مدیر در شهرستان تغییر و برخی اقدامات برای رفع نقاط حادثه‌خیز انجام شده، اما مهمترین مشکل برای رفع کامل نقاط حادثه‌خیز جاده‌های نهاوند نبود اعتبار است.

به گفته‌ی وی جاده‌های شهرستان نهاوند نقاط حادثه‌خیزی دارند که اصلاح آن با توجه به اعتبارات ناکافی شهرستانی و استانی به‌کندی صورت می‌گیرد به همین علت مسئولان ارشد شهرستان باید برای حل مشکل، اعتبارات ملی را جذب کنند.

وی همچنین بیان کرد که بر اساس بازدیدهای میدانی و کارشناسی‌های صورت گرفته از نقاط حادثه‌خیز شهرستان ایمن‌سازی سریع و فوری این مناطق به‌منظور پیشگیری از بروز حوادث جبران‌ناپذیر در دستور کار دادستانی قرار گرفته و راهکارهای لازم برای رفع خطر از نقاط حادثه‌خیز به مدیران دستگاه‌ها ارائه شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند در خاتمه تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته تنها به‌عنوان راهکار عاجل برای پیشگیری از وقوع جرم انجام شده و دادستانی از باب تکلیف بر حفظ حقوق عامه، خود را موظف به نظارت و پیگیری برای اصلاح و بهسازی کامل نقاط حادثه‌خیز می‌داند و این کار را تا حصول نتیجه نهایی دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha