• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400080402314
  • منبع : نمایندگی مازندران

در جلسه شورای شهر ساری مطرح شد

ماجرای جذب نیرو در سال جاری توسط شهرداری ساری

ماجرای جذب نیرو در سال جاری توسط شهرداری ساری

ایسنا/مازندران شورای شهر ساری در خصوص ابهامات و ادعاهایی که در مورد جذب نیرو در سال 1400 در شهرداری این شهرستان انجام شده خواستار شفاف سازی شدند.

ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری در حالی آغاز به کار کرد که شهرداری این شهر کماکان با بحران های مالی و  بدهی انباشته شده از گذشته به ویژه بدهی سنگین به تامین اجتماعی و نیروی مازاد مواجه است، اما  می توان ادعا کرد کلانشهر و کهن شهر ساری با وجود ظرفیت های بالفطره و مدیران با انگیزه و جوان می تواند شهرداری ورشکسته را به سازمانی پویا و متحرک تبدیل کند که بی شک برای عملی شدن  این مهم نیاز به تعامل و بهره گیری از ظرفیت های انسانی، برنامه ریزی برای توسعه یکپارچه در حوزه مدیریت شهری و پرهیز از حیف و میل بیت المال است.کما اینکه اولویت مهم شورا و شهرداری ساری در شرایط کنونی باید اتمام پروژه های نیمه تمام و مهمی همچون نیروگاه زباله سوز باشدکه به همین منظور جلسه کمیسیون برنامه و بودجه ، حقوقی عصردیروز در صحن علنی شورای شهر ساری برگزار شد.

*خدمات دهی به مردم در ساری رضایت بخش نیست

در این جلسه سبحان بخشی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه حقوقی شورای اسلامی شهر ساری اظهارکرد : نگاه ما به شهرداری ساری نظارت  و مطالبه گری است و به دنبال طرح سوال و استیضاح نیستیم.

وی خاطرنشان کرد:۲۰ میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت برای شروع عملیات اجرایی فاز نهایی زباله سوز توسط سازمان بسیج سازندگی تامین شده است که امیدواریم با نظارت شورای شهر و پیگیری شبانه روزی شهرداری هرچه زودتر شاهد اتمام این پروژه ی مهم باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه حقوقی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه سوال از مدیران شهرداری را حق مسلم و قانونی شورایی شهر می دانیم،تصریح کرد: ابهامات و ادعاهایی وجود دارد که شهرداری ساری در سال ۱۴۰۰ تعدادی نیرو جذب کرده است که مدیران  این نهاد باید جهت شفاف سازی  و روشنگری پاسخگو باشند.

 بخشی در ادامه افزود:خدمات دهی به مردم در ساری رضایت بخش نیست و ناهماهنگی در مقوله اجرای عملیات آسفالت در شان شهرداری ساری نیست.

*به  دنبال سیاسی بازی و تخریب نیستم

در ادامه این  جلسه پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری اظهارکرد: به دنبال سیاسی بازی و تخریب  و زیرسوال بردن دیگران نبودیم و نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ایرادات مدیریتی در شهرداری را به مدیران تذکر و گوشزد خواهیم کرد؛ طبق آیین نامه قانون شوراها شهردار و معاونین موظف به پاسخگویی به اعضای شورای شهر هستند.

رئیس شورای شهر ساری اظهار کرد : مسائل و موضوعات شهرداری ساری باید براساس اولویت های پیش رو پیگیری شود چرا که معتقدیم اولویت های شهر برای ما مهم است و ما منتخب همه مردم شهر اعم از شمال جنوب شرق و شرق هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha