• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403041510507
  • خبرنگار : 50616

مشارکت مردم، سربلندی نظام

حضور آملی‌ها در پای صندوق‌های رای پر شورتر از قبل

حضور آملی‌ها در پای صندوق‌های رای پر شورتر از قبل

ایسنا/مازندران معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، حضور گسترده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را پرشورتر از مرحله نخست اعلام و اظهار کرد: حضور متعهدانه مردم نشان می‌دهد ملت همچنان پای کار انقلاب و سرنوشت شان هستند.

ذات‌الله زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در ستاد انتخابات شهرستان آمل افزود: شور و اشتیاق نسبت به مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری بیشتر است و این نشان می‌دهد مردم به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند و از ساعات نخست رای‌گیری پای صندوق اخذ رای حاضر شدند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی لازم برای افزایش مشارکت و تعرفه مورد نیاز انجام شده است، تصریح کرد: درشهرستان آمل ۳۶۹ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که همه شعبه‌های اخذ رای با حضور عوامل برگزاری انتخابات به صورت قانونمند درحال برگزاری است.

فرماندارویژه آمل اضافه کرد: صندوق‌های سیار رای‌گیری نیز با هماهنگی‌های انجام شده در مکان‌های پیش‌بینی شده از جمله زندان، مراکز مهم تولیدی و بیمارستان‌ها درحال انتقال وجمع آوری آرای شهروندان است.

زارعی دربخش دیگری با بیان اینکه انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران و مظهر وفاق و همدلی است، اظهار کرد: اهمیت دیگرانتخابات در ایران اسلامی، این هست که هرچقدر حضور مردم بیشتر باشد در واقع رئیس‌جمهور منتخب می‌تواند در محافل بین‌المللی با پشتوانه مردمی بالاتری از منافع ملی دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه مردم آمل همانند مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور پای صندوق‌های اخذ رأی داشتند، تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در این شهرستان اتخاذ شد تا یک حضور پرشور و حماسی رقم بخورد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

 دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha