• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403041510384
  • خبرنگار : 50616

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث اقتدار نظام می‌شود

حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث اقتدار نظام می‌شود

ایسنا/مازندران نماینده شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را رویدادی حساس و سرنوشت ساز برای کشور عنوان کرد و گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری برای اقتدار جمهوری اسلامی درابعاد داخلی و بین‌المللی نقش آفرینی می‌کنند.

رضا حاجی پور ۱۵ تیرماه با حضور در پای صندوق اخذ رای در مسجد ۱۴ معصوم آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید فردی که به مبانی انقلاب اسلامی معتقد است و مجاهدانه در راستای حل مشکلات کشور گام برمی‌دارد را به عنوان فرد اصلح انتخاب کرد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی بخصوص شهرستان امل برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و مشارکتی بالا در جهت تعیین رییس جمهوری اصلح، برگ زرین دیگری را در کارنامه خود رقم بزنند.

نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در مرحله اول به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و بر اساس وظیفه شرعی و انقلابی خود در مرحله دوم انتخابات نیز این وظیفه را انجام خواهند داد.

حاجی پور ادامه داد: مشارکت مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری تامین منافع ملی و عمومی کشور و شهروندان را به همراه دارد.

وی افزود: امید می‌رود با یاری خداوند متعال و مشارکت حداکثری در این انتخابات، اتفاق‌های خوبی برای کشور رقم بخورد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با حضورشان در انتخابات در مقابل ابرقدرت‌های دنیا و آن‌هایی که انتخابات را نهی کردند به نوعی ایستادند و با اثر انگشت‌های خودشان مشت محکمی بر دهان آنها می‌زنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، مردم را برنده نهایی این انتخابات دانست و گفت: امیدواریم امروز هم مردم بار دیگر این اتحاد و همدلی را در اقصی نقاط ایران اسلامی خصوصا در استان مازندران و شهرستان آمل به خوبی به نمایش بگذارند.

حاجی پور، با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات برای ما یک اصل است گفت: تمام کسانی که استقلال و تمامیت ایران را نمی‌خواهند و دشمنان کینه توز کشور و نظام اسلامی به دنبال کاهش مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات هستند.

وی اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای می‌تواند شکوفایی اقتصادی، عمرانی و آبادانی کشور و منطقه را به همراه داشته باشد، ضمن اینکه حضور گسترده مردم، رییس جمهور منتخب را به خدمتگزاری بیشتر وادار می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha