• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403041510460
  • خبرنگار : 50630

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

حماسه حضور در سوادکوه

حماسه حضور در سوادکوه

ایسنا/مازندران شهروندان سوادکوهی امروزشان را با حضور در پای صندوق‌های رای برپا کردند و جمعه را به زمانی برای تجدید بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری مبدل ساختند.

سوادکوهی‌ها علی‌رغم آنکه چند روزی است تحت تاثیر سیل و آسیب‌های ناشی از آن قرار دارند، ولی پای عهد و پیمانشان با خون شهداء و آرمان‌های امام راحل ایستادند و از آغازین ساعات رای گیری، پیام مهم و تاریخی« میزان رای ملت است» را معنا کردند.‌

پیر و جوان و زن و مرد خود را ملزم دانستند تا برای تعیین سرنوشت کشور پا به میدان گذارند و انتخابی اصلح و به نفع آیندگان انجام دهند.

آقا و خانم محسنی که کشاورز هستند توجه جدی به روستاییان و کشاورزان به عنوان محور تولید را مهمترین انتظار خود از رییس جمهور آینده عنوان کردند.

حماسه حضور در سوادکوه

خانم رضایی یک مادر سالخورده است که در هنگام انداختن رای خود به صندوق گفت: ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دغدغه مهم همه پدر و مادرانی است که چند فرزند بیکار دارند.

«حمید» جوان رای اولی است که گفت: با افتخار و خوشحالی امروز رای دادم و از رییس جمهور آینده می‌خواهم تا به تحقیق و پژوهش در دانشگاهها و کاربردی شدن رشته‌های تحصیلی نظر داشته باشد تا دانش آموختگان با کسب مهارت بتوانند کارآفرینی کنند.

حماسه حضور در سوادکوه

مریم پالندی از هنرمندان نقاش سوادکوه است که به رییس جمهور منتخب خود رای داد؛ پالندی گفت: تاسیس یک صندوق برای هنرمندان که بتواند مشکلات معیشتی و رفاهی هنرمندان را رفع نماید یکی از مهمترین خواسته‌های هنرمندان مازندران است. همچنین اقتصاد خانوار و آزادی بیان از دیگر انتظارات این هنرمند از رییس جمهور آینده بود.

حماسه حضور در سوادکوه

رحمت رضایی فعال ادبی و فرهنگی شهرستان سوادکوه پس از آنکه رای خود را به صندوق آراء انداخت در خصوص تاثیر مشارکت مردم در انتخابات گفت: هر چه مشارکت و حضور پررنگ‌تر و بالاتر باشد، مشروعیت نظام و دولت بیشتر می‌شود و در دنیا حرف‌ بیشتری خواهیم داشت.

رضایی به مهمترین انتظارات از رییس جمهور آینده اشاره کرد و گفت: بخش بزرگی از مشکلات و بن‌بست‌ های اقتصادی با سیاست خارجی منطقی و مناسب حل خواهد شد. همچنین توجه به سیاست‌های اقتصادی در داخل و تلاش بیشتر و پررنگ‌تر مسئولان می‌تواند معیشت خانواده‌ها را در وضعیت بهتری قرار دهد.

حماسه حضور در سوادکوه

«زمانی» بازنشسته تامین اجتماعی، وفادار بودن به آرمان‌های امام راحل و شهداء را مهم‌ترین خواسته از رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم تا با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در تامین معیشت، اشتغال و ازدواج جوانان برنامه داشته باشد.

حماسه حضور در سوادکوه

«رشید حسنی» رئیس شورای اسلامی روستای دراسله از رئیس جمهور خواست تا در خصوص مداخلات اراضی در روستاها و اجرای طرح هادی عملکرد مناسب داشته باشد.

حسنی گفت: روستاها بعنوان منبع تامین غذا و بسیاری از مایحتاج شهرها نیازمند توجه و توسعه بیشتر هستند.

حماسه حضور در سوادکوه

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان سوادکوه در حال برگزاری است که در ۶۸ صندوق ( ۴۲ صندوق در بخش مرکزی و ۲۶ صندوق در بخش زیراب)، توسط ۷۰۰ کاربر و ۱۰ بازرس فرمانداری انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha