• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400052417532
  • خبرنگار : 50093

معاون استاندار خراسان رضوی:

استفاده از بقاع متبرکه خراسان رضوی در جهت ارائه خدمات بهداشتی ضروری است

استفاده از بقاع متبرکه خراسان رضوی در جهت ارائه خدمات بهداشتی ضروری است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی بر ضرورت استفاده از بقاع متبرکه استان در کاهش ابتلاء به بیماری کرونا و ارائه خدمات بهداشتی تاکید کرد.

محمدصادق براتی در جلسه هماهنگی و هم‌افزایی که به منظور استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در جهت کاهش ابتلاء به ویروس کرونا و ارائه خدمات بهداشتی به مردم در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اماکن متبرکه در طول سال گذشته و جاری که بیماری کرونا در حال گسترش بود، بهترین همکاری را به لحاظ ارائه خدمات بهداشتی به زائرین و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی افزود: بقاع متبرکه به لحاظ دارا بودن فضاهای مناسب می‌توانند در راستای استقرار تیم‌های واکسیناسیون مردم مورد استفاده قرار گیرند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی با اشاره به ارتباط قوی و موثر بقاع متبرکه خراسان رضوی با حوزه خیرین گفت: در حال حاضر تامین کپسول‌های اکسیژن برای مبتلایان یکی از نیازهای ضروری استان است که می‌توان با استفاده از این استعداد قوی در تامین اقلام یاد شده عملکرد موفقی داشت.

حجت‌الاسلام احمدزاده قناد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه  استان، نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های بقاع و اماکن متبرکه استان در مسیر کاهش ابتلاء و درمان مبتلایان کرونا خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه اقدامات موثری را در زمینه مبارزه با این بیماری تاکنون انجام داده است و از این به بعد نیز تصمیمات قرارگاه مبارزه با کرونای استان در این اماکن اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha