• دوشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400051107438
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

ضرورت راه‌اندازی " آکادمی بین‌المللی هندبال" در ملایر

ضرورت راه‌اندازی " آکادمی بین‌المللی هندبال" در ملایر

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشور راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی هندبال در ملایر را ضروری دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشور راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی هندبال در ملایر را ضروری دانست.

به گزارش ایسنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان به اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر و اعضای هیئت هندبال استان همدان از اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشور در سالن شهید ساکی دانشگاه ملی ملایر بازدید و با کادر فنی و اعضا این تیم دیدار کرد.

دکتر حمید سیفی با بیان اینکه زیرساخت‌های توسعه هرچه بیشتر هندبال ملایر را فراهم می کنیم، افزود: در حال حاضر در رشته‌های مختلف ورزشی استان آکادمی‌های بین‌المللی به‌صورت تخصصی راه‌اندازی شده و یا در حال راه‌اندازی هستند، بنابراین توصیه می‌شود مرکز استعدادیابی و آکادمی بین‌المللی هندبال غرب کشور با محوریت شهرستان ملایر راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه تیم هندبال ملایر در حال حاضر در لیگ دسته یک قرار دارد، گفت: لازمه ورود به لیگ برتر در رشته‌های ورزشی جذب اسپانسر است که باید با ادبیات صحیح و تخصصی وارد بحث و گفتگو شد.

سیفی با بیان اینکه باید از ورزشکاران به‌ عنوان یک برند برای توسعه رشته‌ های ورزشی استفاده کنیم، اظهارکرد: برای حمایت از قهرمانان استان همدان سهمیه‌ای از طرف صندوق حمایت از قهرمانان در نظر گرفته شده است و رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر قهرمانان و جوانان متأهل می‌توانند از طرح مسکن ملی استفاده کنند، گفت: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا جوانان و قهرمانان ورزشی مجرد نیز بتوانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

وی از حمایت همه‌جانبه از قهرمانان و جوانان نخبه استان همدان خبر داد و گفت: امیدواریم ملی‌پوشان ملایری رشته هندبال در مسابقات آسیایی منشأ اثر و خیر برای کشور باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر نیز در حاشیه این بازدید بیان کرد: با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های بالای این شهرستان در ورزش و زیرساخت های ورزشی و وجود قهرمانان جهانی و المپیکی و آسیایی، ملیار به قطب ورزش استان و در رشته ورزشی هندبال ورزشی به قطب هندبال کشور تبدیل شده است.

حمید رضا سپهری نیا افزود: در ترکیب تیم ملی هندبال نوجوانان کشور الناز یار محمد توسکی، صبا زنگنه، نرگس صادقی، بهاره زنگنه و محنا مؤمنی از شهرستان ملایر حضور دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha