• سه‌شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99112821232
  • منبع : نمایندگی سمنان

۲۰ اسفندماه

انتخابات مجمع سهام داران عدالت استان سمنان برگزار می‌شود

انتخابات مجمع سهام داران عدالت استان سمنان برگزار می‌شود

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: انتخابات مجمع سهام داران عدالت استان سمنان ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود.

علیرضا شریفی نژاد ۲۸ بهمن ماه در نشست مدیریت بازار سرمایه با حضور نمایندگان سهام داران عدالت استان سمنان در محل سالن یادگار امام( ره) استانداری با اشاره به تأسیس شرکت سرمایه گذاری استان سمنان با حضور سهام داران عدالت عنوان کرد: انتخابات مجمع سهام داران عدالت استان سمنان ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این رویداد همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار خواهد شد و در آن سهام داران عدالت که روش غیرمستقیم را برگزیده‌اند مشارکت خواهند داشت، افزود: شرکت سرمایه گذاری استانی، رسالت مدیریت سهام عدالت داوطلبان در سطح استان را بر عهده خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه نگاه ما به بازار سرمایه نباید مقطعی باشد، اضافه کرد: در اقتصاد پیشرو نظر به این است که ما هر چه بیشتر به سمت هم افزایی سرمایه‌ها پیش برویم هم بهره‌وری بیشتر می‌شود و هم قابلیت سرمایه گذاری و سودآوری افزایش می یابد.
شریفی نژاد گفت: برای سجامی شدن سهام داران در سطح استان سمنان تلاش‌های بسیاری شد ، اما تا کنون ۵۲ درصد از سهام داران ثبت نام نموده اند که امیدواریم تا مرحله ۱۰۰ درصد به صورت پیوسته، عملیات اطلاع رسانی به همگرایی مسئولان ذی‌ربط صورت گرفته و پشتیبانی شود.
وی با بیان اینکه کد سجام الزام‌آور است و اگر سهام داری می‌خواهد در انتخابات شرکت کرده و سود یا کارت اعتباری دریافت کند، می‌بایست آن را اخذ کند، افزود: یکی از مسائل دیگری که باید در سطح استان به آن توجه داشت ؛ ضرورت رفع مشکلات شرکت تعاونی سرمایه گذاری سهام داران عدالت است که با رویکرد مثبتی که بین مسئولان اقتصادی و اجرایی استان و دست‌اندرکاران دیده می‌شود، بسیار امیدواریم که این موضوع به خوبی پیش رفته تا بتوانیم شاهد پشتیبانی خوب از شرکت سرمایه گذاری استان باشیم.
معاون اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: همراهی مدیران استانی یکی دیگر از مسائلی است که در سطح استان سمنان می‌بایست به آن توجه داشت و یکی از مطالبات ما نیز این است که یک طرح زمان بندی شده به صورت پروژه‌ای برای سهام عدالت طراحی و در اختیار نمایندگان سهام داران در سطح استان قرار گیرد تا همه چیز به شکلی شفاف برگزار شود.
شریفی نژاد درباره ضرورت ارتباط در راستای رفع مشکلات شرکت سرمایه گذاری، افزود: اختصاص یک سامانه پیامکی برای سهام داران و اعضای شرکت سرمایه گذاری سهام داران استان سمنان و به خصوص نمایندگان این سهام داران و ارائه بازخوردها و مسائل مرتبط با این شرکت و اقدامات آن، می‌تواند یکی از اقدامات مثبت در خصوص کاهش زمان رسیدگی و رفع مشکلات باشد.
وی افزود: موضوعی که باید در خصوص انتخابات هیئت مدیره و مجمع شرکت سرمایه گذاری رعایت شود، ارائه رزومه نامزدهای حضور در مجمع، اقدامات انجام شده توسط آنان و برنامه‌هایشان برای مردم و سهام داران است تا انتخابی خوب در سطح استان صورت گیرد و شاهد باشیم که یک شرکت سرمایه گذاری سهام داران عدالت قوی در استان شکل گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha