• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403040805384
  • منبع : نمایندگی سمنان

مشارکت حداکثری انتخاب اصلح

هر یک برگه رای به مثابه یک گام بلند برای ساخت و آبادانی جمهوری اسلامی ایران است

هر یک برگه رای به مثابه یک گام بلند برای ساخت و آبادانی جمهوری اسلامی ایران است

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: هر یک برگه رای به مثابه یک گام بلند برای ساخت و آبادانی جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های این هفته سمنان ضمن دعوت از حضور مردم برای مشارکت در انتخابات اظهار کرد: رای مردم مایه امیدواری دوستداران نظام و خار چشم بدخواهان است.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که با مشارکت پرشور و حضور حداکثری در انتخابات در ساخت و آبادانی آینده کشور نقش‌آفرینی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه رای دادن حق همه شهروندان است افزود: هیچ دلیلی برای تشکیک و تردید در شرکت در انتخابات وجود ندارد.

وی با اشاره به تاکیدات مداوم رهبری معظم انقلاب در خصوص لزوم شرکت در انتخابات تاکید کرد: شرکت در انتخابات وظیفه همه مردم است.حضور باشکوه مردم در انتخابات نشان دهنده توان و اقتدار کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: شرکت آحاد مردم در انتخابات و انتخاب نامزد اصلحی که ادامه دهنده راه شهید آیت الله رئیسی باشد، می‌تواند حرکت کشور در مسیر درست و رو به پیشرفت فعلی را تضمین کند.

امام جمعه سمنان شرکت حداکثری را مایه امید دوستداران و یاس و ناامیدی دشمنان دانست و ادامه داد: استکبارستیزان و دشمنان به شکوه حضور مردم در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند و مشارکت حداکثری مایه افتخار استکبارستیزان و خار چشم بدخواهان است.

امام جمعه سمنان با گلایه از عدم همکاری برخی از کشورها تصریح کرد: برخی از کشورهای غربی مثل کانادا نیز همکاری نداشتند. البته چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در ۹۵ کشور جهان در حال انجام است.

امام جمعه سمنان با اشاره به ۲۴ ذی‌الحجه روز مباهله تصریح کرد: این روز اثبات حقانیت نبوت و امامت در تاریخ جهان اسلام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha