• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99111511550
  • خبرنگار : 50212

معاون استاندار مرکزی:

هنر بهترین و تاثیرگذارترین رسانه در مسیر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاست

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هنر بهترین و تاثیرگذارترین رسانه در مسیر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاست.

بهروز اکرمی، امروز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه در مراسم افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری فجر که به مناسبت ایام الله دهه فجر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در محل مجتمع فرهنگی هنری مامونیه برپا شده بود افزود: هنرمندان متعهد همواره در کنار سایر اقشار جامعه و مسئولین از ارزش ها، اهداف و آرمان های انقلاب و امام راحل صیانت کرده اند.

وی افزود: گاهی خلق یک اثر هنری فاخر چنان تاثیر شگرفی در حفظ و اشاعه یک فرهنگ دارد که در هیچ مقوله دیگری نمی توان نظیرش را مشاهده کرد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز در این مراسم که با حضور تعدادی از مسئولین و اصحاب فرهنگ وهنر شهرستان برگزار شد، گفت: این نمایشگاه گوشه ای از توانمندی های اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان زرندیه است که به صورت نمادین و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت محدود برگزار شده است و امیدواریم توانسته باشیم بخشی از رخدادهای فرهنگی هنری که بعد از انقلاب اسلامی در این شهرستان بوقوع پیوسته را به نمایش گذاشته باشیم.

جوانمرد در ادامه افزود: در این نمایشگاه ۵۰ اثر تایپوگرافی از آثار "معصومه موصولی" از هنرمندان انجمن تجسمی، ۲۰ اثر کاریکاتور از آثار "نسرین تالانه"، بیش از ۳۰ اثر خوشنویسی از آثار استاد "محمدابراهیم مطیع"، بیش از ۵۰ اثر هنرهای دستی از جمله، نگارگری، نقاشی روی شیشه، تابلوهای حجمی، میناکاری، کاشی کاری، معرق کاشی، نقاشی روی سفال و میناسفال در معرض نمایش قرار گرفته است که از امروز تا پایان دهه مبارک فجر آماده بازدید علاقمندان است.

براساس این گزارش، برگزاری ورکشاپ طراحی و نقاشی و خوشنویسی و اجرای موسیقی زنده توسط آشیق محمود بلبلی از هنرمندان انجمن موسیقی محلی زرندیه از برنامه های جنبی این نمایشگاه بود.

معاون استاندار در جریان سفر به شهرستان زرندیه ضمن دیدار با یک خانواده شهید از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی مامونیه، زاویه و پرندک بازدید و برخی از طرح ها را افتتاح کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha