• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1403040704207
  • منبع : حوزه فراجا

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور:

میزبانی اجلاسیه نماز افتخار بزرگی است / برای میزبانی شایسته تلاش می‌کنیم

میزبانی اجلاسیه نماز افتخار بزرگی است / برای میزبانی شایسته تلاش می‌کنیم

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور با تاکید بر اینکه میزبانی اولین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح افتخار بزرگی برای انتظامی کشور است، گفت: با تمام توان و ظرفیت برای میزبانی شایسته و اثربخش، در سطح بسیار عالی، تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام سایت پلیس پلیس، سردار محمد شرفی در جلسه ستاد اجرایی اولین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک اعیاد گذشته و ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) و با قدردانی از فعالیت‌های معنوی اثربخش ریاست سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور و مجموعه تحت مدیریت وی، گفت: بنده از طرف فرماندهی کل انتظامی کشور  برای میزبانی این اجلاسیه معنوی اعلام آمادگی صد در صدی می کنم و هر پشتیبانی و اقدامی که نیاز باشد با تمام توان و ظرفیت انجام می دهیم.

وی افزود: آثار و برکات نماز در تحقق و پیشبرد اهداف متعالی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است و تکلیف شرعی و قانونی ماست که با تمام توان در این حوزه فعالیت نماییم.

وی با بیان اینکه در احداث و آماده سازی نمازخانه‌ها کارهای بسیار خوبی تاکنون صورت گرفته است، گفت: می توانیم از این ظرفیت برای غنی سازی محتوایی نمایشگاه اجلاسیه سراسری نماز استفاده کنیم.

این مقام انتظامی در خصوص حوزه خانواده‌ها افزود: مرکز فرهنگی و خانواده و کانون بازنشستگان و اعضای وابسته هم به این مساله ورود کنند و مسئولیتی به کانون بدهیم تا آنها هم به صورت جدی فعالیت نمایند و تولید محتوایی که از طرف دبیرخانه صورت می‌گیرد در جهت فضاسازی محیط خانواده‌ها و بازنشستگان صورت گیرد.

سردار شرفی با اشاره به اهمیت مشارکت جوانان به ویژه سربازان در این اجلاسیه تصریح کرد: ارتقاء معنویت در کارکنان وظیفه ماموریت بسیار مهمی است که ان شاءالله شاهد مشارکت پر رنگ سربازان در این اجلاسیه معنوی خواهیم بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور در خاتمه با تاکید بر اینکه میزبانی اولین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح افتخار بزرگی برای انتظامی کشور است، گفت: با تمام توان و ظرفیت برای میزبانی شایسته و اثر بخش، در سطح بسیار عالی، تلاش می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha