• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99111208683
  • خبرنگار : 50212

فرماندار خبر داد: افتتاح و اجرای ۱۴۵ پروژه در ساوه

فرماندار خبر داد: افتتاح و اجرای ۱۴۵ پروژه در ساوه

ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۵ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

فرماندار ساوه از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۵ پروژه، همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

علی میرزایی امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه در آیین نواختن زنگ انقلاب که بطور نمادین در دبیرستان فرزانگان ساوه و به صورت زنده در ارتباط با مدیران مدارس از طریق شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه برای 2271 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی حجم سرمایه گذاری برای اجرا و افتتاح پروژه های دهه فجر ۹۹ در ساوه را ۵۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل آبرسانی، مسکن، امور زیر بنایی، طرح‌های ورزشی، اقتصادی، عمرانی و خدماتی است.

فرماندار ساوه در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر و با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ جهان است، گفت: قبل از انقلاب، جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم می‌شد و امام در این دوره ظهور کرد. دو بلوک شرق و غرب جهان را با دو پیمان نظامی ناتو و ورشو تقسیم کرده بودند، اما امام با ظهور خود توانست نظمی نو را در دنیا بوجود آورد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی در قرن اخیر است که پس از ۱۴۰۰ سال به منصه ظهور رسید، اظهار کرد: پیروزی انقلاب استبداد را در هم کوبید و نظمی نو به وجود آورد و امام نقش کلیدی در مبارزه مسلمین با استکبار و استبداد داشت.

او گفت: امام با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اجازه سیطره بیگانگان بر این کشور را نداد و پای بیگانگان را از ایران اسلامی قطع کرد. قبل از انقلاب ایران هیچ اراده‌ای از خود نداشت اما امروز بطور کامل استقلال داریم و از هرگونه وابستگی رهایی پیدا کرده ایم. در آن دوران ۴۰ هزار مستشار زمام امور را بدست داشتند، اما امروز به برکت انقلاب حتی یک مستشار هم در کشور وجود ندارد.

میرزایی در ادامه به دشمنی مستبدان با انقلاب از بدو پیروزی نهضت تاکنون اشاره کرد و گفت: ظالمانه‌ترین تصمیمات با اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی علیه کشور صورت گرفت. سیاست های خصمانه نظام استکباری بدنبال فروپاشی و انزوای نظام اسلامی است اما تاب آوری ملت ایران و ایمان به ایدئولوژی انقلاب موجب فرو ریختن هیمنه نظام استبدادی شده است.

وی گفت: دنیا می‌داند که انقلاب به عنوان یک الگوی بی بدیل به جهان مصادره شده و بر این اساس برای جلوگیری از تکثیر این نظام چالش‌های متعدد و موانعی نظیر ترور، تحریم، کودتا و... را طرح ریزی و اجرا کردند. در حال حاضر هجمه تبلیغاتی دشمن علیه نظام روزبروز افزایش می یابد تا فضای یاس و ناامیدی در جامعه شکل بگیرد و باید با تببین دستاوردهای نظام تبلیغات دروغین دشمن را نقش بر آب کرد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش ساوه نیز گفت: شهرستان ساوه دو شهید فرهنگی در دوران انقلاب تقدیم کشور کرده است که افتخاری برای معلمین و دانش آموزان این شهرستان است.

ابراهیم فراشیانی افزود: در حالی به استقبال ۴۲ سالگی انقلاب می‌رویم که باور داریم اهداف انقلاب جهانی است و باور خواستن توانستن است محقق شده است که از هر دستاوردی مهمتر بوده و  توانسته پیروزی را از آن ملت ایران کند.

وی افزود: در حالی ۴۲ سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم که دشمنان نظام به باور غلط خود اظهار کرده بودند که ملت ایران ۴۰ سالگی سالروز پیروزی انقلاب را نخواهند دید، اما این نظام به پشتوانه مردمی ولایتمدار روز به روز مقتدرتر و تاثیرگذارتر در معادلات بین‌المللی است.

مقارن با لحظه ورود تاریخی امام(ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان در مدارس شهرستان‌های ساوه و زرندیه نواخته شد و آئین های دهه فجر در این دو شهرستان آغاز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha