• شنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99111107678
  • منبع : نمایندگی لرستان

نفرات برتر دو صحرانوردی قهرمانی کشور:

هدف‌مان حضور در مسابقات جهانی کنیا است

هدف‌مان حضور در مسابقات جهانی کنیا است

ایسنا/لرستان نفرات برتر مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان که ۱۰ بهمن ماه در روستای ده‌پیر خرم‌آباد برگزار شد، هدف کوتاه‌مدت خود را حضور در رقابت‌های جهانی کنیا عنوان کردند.

امیررضا ثمودی از آذربایجان شرقی پس از کسب عنوان قهرمانی گفت: مسابقه خیلی سختی بود و رقیب‌ها همه آماده بودند که خوشبختانه با تمرین‌های زیاد مقام نخست را کسب کردم.

وی ادامه داد: مسیر عالی، سنگین و سخت بود و وزش باد نیز کار را سخت‌تر کرده بود.

ثمودی بیان کرد: با ادامه تمرینات سعی می‌کنم ورودی مسابقات جوانان جهان که سال آینده در کشور کنیا برگزار می‌شود را کسب کنم.

مهدی لقمانی دونده اهل همدان که نایب‌قهرمان شد نیز گفت: مسیر مسابقه عالی و میزبانی خیلی خوب بود و با اشتباه خودم نتوانستم قهرمان شوم.

وی در خصوص رقیبانش اظهار کرد: بیشتر مدعیان در این دوره حضور داشتند و سطح مسابقات عالی بود.

لقمانی با اشاره به اینکه سال آینده مسابقات دو صحرانوردی جوانان جهان در کنیا برگزار می‌شود، تاکید کرد: هدفم این است که ورودی این مسابقات را کسب کنم.

امیر محمد سعیدی که او نیز اهل همدان است پس از کسب مقام سوم گفت: سطح رقابت‌ها و میزبانی خیلی خوب بود و اکثر مدعیان در رقابت‌ها حضور داشتند.

وی که از کسب مقام سوم خیلی راضی نبود، بیان کرد: دو کیلومتر پایانی وزش باد خیلی اذیت کرد و با اینکه از بقیه جلوتر بودم اما قفسه سینه‌ام درد گرفت و نتوانستم آن‌گونه که می‌خواهم از بدنم استفاده کنم.

سعیدی هدفش را حضور در پیکارهای جوانان جهان عنوان کرد و افزود: این رقابت‌ها تابستان سال آینده برگزار می‌شود و طوری برنامه‌ریزی می‌کنم که در آن رقابت‌ها حضور داشته باشم.

به گزارش ایسنا، این رقابت‌ها یادواره ۶۳۰۰ شهید لرستانی‌ بود و در بخش تیمی اصفهان، تهران و کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در این دوره از مسابقات به نفر اول سه میلیون تومان، نایب‌قهرمان دوم میلیون و نفر سوم یک میلیون تومان اهدا شد

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha