• سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99110704703
  • خبرنگار : 50034

مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان خبر داد

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه آبی همدان در دهه فجر

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه آبی همدان در دهه فجر

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح ۱۷ پروژه و یک کلنگ زنی با صرف ۱۲۶ هزار و ۵۲۲ میلیون ریال اعتبار در ایام الله دهه فجر سال جاری در سطح استان خبر داد.

سیدهادی حسینی‌بیدار ضمن اشاره به برخی پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در ایام الله دهه فجر گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم استان امسال نیز همچون سالیان گذشته پروژه هایی به بهره برداری می رسد که از آن جمله می توان به ترمیم حوضچه و تکمیل ابنیه و تأسیسات اکسیلاتور شماره ۵ با صرف ۲۰ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اجرای بخش دوم خط انتقال آب تالوار به ینگیجه نیز در لیست پروژه های قابل افتتاح در بهمن ماه سال جاری قرار دارد، ادامه داد: این پروژه با صرف ۶۳۵۶ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

حسینی بیدار در ادامه به پروژه اجرای شبکه داخلی و استانداردسازی انشعابات آب روستای ده‌دلیان شهرستان همدان اشاره و بیان کرد: این پروژه نیز با هزینه کرد ۲۱۱۱ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی طی ایام الله دهه فجر سال جاری بهره برداری می شود.

وی همچنین با بیان اینکه بازسازی شبکه های فرسوده نیز همواره در دستور کار شرکت بوده است، اظهار کرد: در همین راستا اصلاح و بازسازی شبکه آب روستای نهران با صرف ۳۲۵ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی عملیاتی شده است.

حسینی بیدار ازبهره برداری از مخزن ۵۰۰ مترمکعبی دوقلوی روستای ورفجین با صرف ۵۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و اجرای خط آبرسانی از روستای فقیره به روستای چشین با هزینه کرد ۹۷۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، شهرداری و خیرین خبر داد.

وی در ادامه به اجرای ۱۷۵۰ متر خط توزیع آب در زمین های تفکیکی شهرک فرهنگیان با هزینه کرد ۲۸۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و آبرسانی به روستای علی آباد دمق با صرف ۵۸ هزار و ۶۴۳ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی اشاره کرد.

حسینی بیدار پروژه های حصارکشی مخزن و فنس کشی چاه روستای کوهانی با صرف ۵۶۰۰ میلیون ریال و فنس کشی مخزن و بهسازی چشمه روستای بابا رستم نهاوند با هزینه کرد ۲۰۶۳ میلیون ریال از پروژه های قابل افتتاح در این ایام برشمرد.

وی ضمن اشاره به اجرای ۲.۵ کیلومتر خط انتقال روستای رودآور با صرف ۲۰۰۰ میلیون ریال بیان کرد: پروژه اجرای ۴.۲ کیلومتر شبکه توزیع آب روستای گردیان شهرستان نهاوند با صرف ۲۶۱۴ میلیون نیز در این ایام قابل بهره برداری است.

وی تجهیز، فنس کشی چاه و ساخت ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح آباد با صرف ۴۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و اجرای خط برق ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح آباد به طول ۶۰ متر و صرف ۱۳۰۰ میلیون ریال اعتبار را در لیست پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه ضمن اشاره به پروژه قابل بهره برداری چاه آب شرب روستای احمد آباد شهرستان اسدآباد، اضافه کرد: این پروژه نیز با هزینه کرد ۱۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان همدان، وی اجرای خط برق چاه در شهرستان اسدآباد با صرف ۱۲۰۰ میلیون ریال و اجرای محوطه سازی و فنس کشی چاه در شهرستان مذکور با صرف ۴۰۰ میلیون ریال را از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری برشمرد.

وی در پایان به کلنگ زنی پروژه جمع آوری فاضلاب کوی حصار مطهری از محل اعتبارات استانی اشاره کرد و گفت: بر همین اساس در ایام دهه فجر سال جاری هفت پروژه در شهرستان همدان با صرف ۴۶ هزار و ۴۵۲ میلیون ریال، یک پروژه در شهرستان ملایر با صرف ۵۸ هزار و ۶۴۳ میلیون ریال، سه پروژه در شهرستان نهاوند با صرف ۱۰ هزار و ۲۷۷ میلیون ریال، سه پروژه در شهرستان تویسرکان با صرف ۷۸۰۰ میلیون ریال و سه پروژه در شهرستان اسدآباد با صرف ۳۳۵۰ میلیون ریال آماده بهره برداری و کلنگ زنی است.

انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha