• دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99102216790
  • خبرنگار : 30054

بازار آنلاین و فروش ورق فولادی

بازار آنلاین و فروش ورق فولادی

هدف بازار آنلاین فروش ورق های فولادی فروشگاه آهن ۲۰ در بستر آنلاین است که علاوه بر خرید و فروش انواع ورق های فولادی، بهره گیری از جوانان نخبه است که در حوزه کسب و کار اینترنتی فعالیت می کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آهن ٢٠، بازار آنلاین فروش ورق های فولادی فروشگاه آهن ۲۰ این فرصت را فراهم کرده که تمامی فعالان حوزه صنعت آهن و فولاد که  عبارتند از:

۱. عمده فروشان

۲.  خرده فروشان

۳. تولید کنندگان

۴.  توزیع کنندگان

۵. همچنین مصرف کنندگان

را به هم مرتبط سازد و با یکدیگر به داد و ستد انواع ورق های فولادی بپردازند. 

بازار آنلاین در فروشگاه اینترنتی آهن ۲۰

فروشگاه اینترنتی آهن ۲۰ با فراهم کردن بستری در اینترنت با نام بازار آنلاین قصد دارد شرایطی را مهیا نماید که خرید و فروش انواع ورق های فولادی را با قیمتی مناسب جهت خرید فراهم نماید که انواع گوناگون آن  اعم از:

۱. ورق سیاه

۲. ورق گالوانیزه

۳.  ورق آجدار

۴. ورق روغنی

۵. ورق اسید شویی

۶.  ورق استیل و... در کارخانه های تولید ورق تولید می شوند. شما در بازار آنلاین فروش ورق های فولادی شاهد خدمات ارزنده ی این سایت خواهید شد که می توان ‌گفت علاوه بر خرید و فروش انواع ورق فولادی به خدمات دیگری نیز اشاره کرد که شامل برش، فرمینگ، خم انواع ورق فولادی است.

فروشگاه اینترنتی آهن ۲۰ به دلیل سال ها تجربه در این حوزه قصد دارد خدمات خود را در بازار آنلاین به صورت شفاف ارائه دهد. به همین دلیل تمامی امور ارائه و خرید و فروش در بازار آنلاین این فروشگاه به طور شفاف صورت خواهد گرفت و موجب اطمینان و اعتماد مشتریان جهت خرید خواهد شد و خریدی مطمئن را برای آن ها رقم خواهد زد.

یکی از مزایای خرید از بازار آنلاین این است که با توجه به نوع ورق می توانید به بخش مربوطه هدایت شوید، حتی با ویژگی ها و مشخصات دیگر انواع ورق ها نیز آشنا خواهید شد.

بازار آنلاین آهن ۲۰ قیمت به روز هر نوع ورق را اعلام می کند و خریداران با اعتماد و اطمینان بیشتر اقدام به خرید می کنند.

بازار آنلاین

انواع ورق های فولادی در بازار آنلاین

امروزه شاهد آن هستیم که در حوزه صنعت انواع ورق فولادی تولید می شود که هر کدام نیز کاربرد مخصوص به خود را دارند. این ورق ها دارای ساختار و مشخصات ظاهری گوناگونی هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود.

بازار آنلاین

فروش ورق روغنی در بازار آنلاین

ورق سرد همان ورق روغنی است که توسط کارخانه های تولید ورق وارد بازار می شود این نام بیشتر به خاطر شکل ظاهری آن هاست که دارند.

کاربرد ورق های روغنی

برای تولید ورق گالوانیزه از ورق سرد استفاده می شود.

فروش ورق سیاه (ورق گرم) در بازار آنلاین

ورق های سیاه در دو نوع ورق در بازار عرضه می شوند:

۱. معمولی ۲. سیاه صنعتی.

 که این دو نوع خود دارای استاندارد های گوناگونی هستند که در بازار آنلاین خرید و فروش می شوند. ورق های سیاه را با توجه به میزان کربن به کار رفته در آن جهت کیفیت مقایسه می کنند برای این اندازه گیری از شاخصی به نام ST استفاده می کنند.

این شاخص  اعدادی بین st۳۳ الی st ۵۲ را  نشان خواهد داد که هر کدام نشانگر خاصیت و کیفیت ورق سیاه است، هر چقدر مقدار کربن کم تر  میزان انعطاف پذیری بالا و هر چه میزان کربن بیش تر میزان انعطاف پذیری کم تر است.

کاربرد ورق سیاه

با توجه به اینکه ورق سیاه یکی از معروف ترین های انواع ورق فولادی در کارخانه های تولید ورق کشور است در مصارف گوناگونی از آن بهره مند می شوند از جمله در ساخت و ساز ساختمان، خودروسازی، کشتی سازی، تانکر سازی، مخازن خاص، صنایع سنگین فلزی و... معروف ترین نوع این ورق ST ۳۷ معمولی است که دارای انعطاف و کیفیت در حد متوسط است و در مصارف سوله سازی، اسکلت سازی بیشترین کاربرد را دارد.

ابعاد فیزیکی ورق گرم

کارخانه های تولید ورق، ورق های سیاه را به دو صورت وارد بازار آنلاین می کنند که این اشکال به صورت رول و شیت هستند ضخامت ورق های رولی و شیت به اندازه پانزده میلی متر می باشند اما اگر ضخامت آن ها بیشتر باشد در شکل شیت روانه بازار آنلاین می شوند.

فروش ورق گالوانیزه در بازار آنلاین

همان طور که اشاره کردیم ورق های گالوانیزه از ورق روغنی تولید می شود. این ورق یکی از ورق های فولادی در کارخانه های تولید ورق است که طی یک پروسه روی تمام سطوح آن چند میکرون فلز روی به کار می برند این عمل از زنگ زدگی ورق گالوانیزه جلوگیری می کند در واقع عمل الکتروشیمیایی را انجام می دهد یعنی این که فلز آهن در ورق به عنوان کاتد و فلز روی عمل آمد را انجام می دهد حتی اگر شکستگی در ورق رخ دهد موجب زنگ زدگی نخواهد شد.

بازار آنلاین

فروشگاه آهن ۲۰ یکی از مراجع اصلی در کشور محسوب می شود که قیمت آنلاین آهن آلات و ورق های فولادی را در سایت درج می کند. البته می توان گفت با رشد چشمگیری که صنعت فولاد در کشور داشته اهمیت بازار آنلاین نیز رفته رفته بیشتر احساس شد و از طرفی هم به خاطر تحریم های پی در پی و بالا بودن مصرف داخلی کشور، ایران یکی از کشور های وارداتی فولاد محسوب شود اگر چه در جهان یکی از ۲۰ کشور تولید کننده فولاد خام است!

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha