• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۲۳:۴۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99101713490
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

اعتبارات حوزه ورزش بانوان قابلیت افزایش تا ۵۰ درصد را دارد

اعتبارات حوزه ورزش بانوان قابلیت افزایش تا ۵۰ درصد را دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این‌که اعتبارات حوزه ورزش بانوان قابلت افزایش تا ۵۰ درصد را دارد گفت: برای ارتقا ورزش بانوان روی فرصت‌های موجود باید بیشتر برنامه‌ریزی شود.

حشمت‌الله امان الهی امروز ۱۷ دی‌ماه، اظهار کرد: تمام ظرفیت شهرستان را بررسی کنید و موانع و چالش‌ها را شناسایی و روی فرصت‌ها بیشتر برنامه‌ریزی کنید.

وی تصریح کرد: هیات‌های ورزشی در بخش بانوان تا حدودی ضعیف هستند که باید با کار بیشتر و تلاش خود بانوان فعالیت‌های ورزشی آن‌ها رونق بیشتری بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: اگر بانوان بیشتر تلاش کنند و پای‌کار باشند ما آماده‌ایم تا ۵۰ درصد اعتبارات ورزش را نیز به بانوان اختصاص و افزایش دهیم.

امان‌الهی اضافه کرد: همه هیات ورزشی باید کمیته همگانی خود را فعال کنند تا بتوانند ورزشکاران بیشتری را شناسایی کنند و از سویی سلامت جامعه را ارتقا دهند.

وی بیان کرد: در بسیاری از رشته‌های ورزشی بانوان لرستان استعدادهای خیلی خوبی داریم که اگر حمایت بیشتری صورت بگیرید می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر شاهد موفقیت بانوان لرستان در ابعاد قهرمانی نیز باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این‌که پروسه پرداخت اعتبارات به هیئت‌های ورزشی نیز دقیق و شفاف شده است افزود: کار پرداخت کمک‌های مالی به هیات‌ها با کار کارشناسی صورت می‌گیرد.

امان‌الهی اظهار کرد: باید برای سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شود و از طریق ورزش نشاط و امید بین خانواده و بانوان و همچنین افراد جامعه تزریق شود خود بانوان می‌توانند با برنامه‌ریزی و کارهای هوشمندانه جایگاه خود را در این حوزه ارتقا دهند.

وی تصریح کرد: کرونا ورزش را به درون خانه‌ها باز کرد و امیدواریم حتی بعد از کرونا این کار تداوم یابد و ورزش در خانه تعطیل نشود نیاز است از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌ها صورت بگیرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha