• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403040805304
  • خبرنگار : 50176

امام جمعه خرم‌آباد:

حضور مردم در انتخابات امنیت‌آفرین است

حضور مردم در انتخابات امنیت‌آفرین است

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات، امنیت‌آفرین و پشتوانه‌ای قوی برای رئیس‌ جمهور در سطح اجرایی و بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام سیداحمد شاهرخی امروز (هفتم تیر ماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، مشارکت مردم در انتخابات را بسیار با اهمیت و پشتوانه‌ای قوی برای قوه مجریه دانست و ادامه داد: همانطور که این انقلاب به واسطه حضور مردم به پیروزی رسید، تداوم آن نیز نیازمند مشارکت مردم است و آنها ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

وی بیان کرد: همه نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مورد تایید شورای نگهبان هستند، اما باید متوجه تفاوت‌های آنها باشیم و با دقت به گزینه اصلح‌تر رای دهیم.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به ضرورت بصیرت و آگاهی مردم و خواص در انتخابات، اظهار کرد: مردم باید دقت کنند که حامیان کاندیداها چه کسانی هستند.

وی با اشاره به قدرت مردم در تشخیص کارآمدی و شایستگی کاندیداها، گفت: امیدوارم با حضور حداکثری مردم و انتخاب آگاهانه آنها شاهد اقتدار جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن گرامیداشت روز صنعت و معدن، به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان اشاره و بیان کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها با مشارکت دولت و بخش خصوصی می‌تواند در به فعلیت رساندن آنها و ایجاد اشتغال مثمر ثمر باشد.

شاهرخی به مناسبت‌های هفته از جمله روز قلم و شهرداری اشاره کرد و خواستار همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در پرداخت عوارض شهرداری‌ها برای پیشبرد اهداف توسعه‌محور شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اظهار تاسف از آتش‌سوزی جنگل‌های استان، گفت: آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرس آزاردهنده است و با قتل نفس تفاوتی ندارد. تلاش‌های مقطعی کافی نیست و باید چاره‌اندیشی جدی در این زمینه انجام شود و در صورت عمدی بودن حتماً باید با خاطیان برخورد شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha