• چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99101712686
  • خبرنگار : 50295

مقصر آسفالت نامناسب قیدار کیست؟

مقصر آسفالت نامناسب قیدار کیست؟
عکس تزئینی است

ایسنا/زنجان شهردار قیدار با بیان اینکه این مجموعه در تلاش است که شرمنده شهروندان قیداری نباشد، گفت: نمک‌پاشی در روزهای برفی و نیز نبود کمربندی در این منطقه، باعث خرابی زودهنگام آسفالت معابر اصلی این منطقه می‌شود.

بهروز اوصانلو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت آسفالت خیابان‌های این شهر، اظهار کرد: از اول تیرماه تا پایان شهریورماه امسال که آغاز کار شهرداری برای اصلاح و تعمیر آسفالت معابر است، از اینرو همه خیابان‌های این منطقه را با ۶۰۰۰ تن آسفالت، اقدام به آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری کرده‌ایم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا با گذشت سه ماه از پایان فصل کار، شهروندان قیداری مجدد شاهد آسفالت نامناسب خیابان‌ها و چاله‌های موجود در شهر قیدار شدند، تصریح کرد: به دلیل شرایط جغرافیایی که در منطقه حاکم است و بارش‌هایی که طی ماه‌های اخیر در این منطقه اتفاق افتاد، محبور به استفاده از نمک برای یخ‌زدایی شدیم، این در حالی است که استفاده از نمک برای ذوب ‌یخ، نیمی از آسفالت خیابان‌های این منطقه را از بین برد.

اوصانلو در ادامه یکی از دلایل خراب شدن زود هنگام آسفالت را  نبود کمربندی در شهر قیدار اعلام و عنوان کرد: تردد ماشین‌های سنگین از معابر اصلی شهر به بخش دیگری از آسفالت نیز صدمه می‌زند. امیدواریم که این مشکل هم هر چه زودتر رفع شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه آسفالت مورد استفاده برای خیابان‌های این منطقه از لحاظ کیفیت هیچ مشکلی ندارد، اظهار کرد: شهر قیدار ۲۵۰ هکتار معبر اصلی دارد که به غیر از لکه‌گیری از این میزان در حدود ۴۸ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان آسفالت‌ریزی شده است.

شهردار قیدار، اصولی‌ترین روش برای یخ‌زدایی و جلوگیری از یخ‌زدگی را استفاده از محلول‌های الکلی دانست و خاطرنشان کرد: تامین محلول‌های الکل‌ به دلیل بالا بودن قیمت آن، از عهده شهرداری خارج است و به همین خاطر الزاماً از شن، ماسه و نمک برای ذوب یخ استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha