• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403040603771
  • منبع : نمایندگی زنجان

امکان حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی زنجان

امکان حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی زنجان

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به امکان حضور نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری در شعب اخذ رأی و همچنین جلسات هیئت‌های اجرایی، آخرین مهلت معرفی نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی را چهارشنبه ۶ تیرماه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی با اعلام اینکه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری می‌توانند در هر شعبه یک نماینده داشته باشند و بدون دخالت در فرایند اخذ رأی در شعب انتخابات حضور یابند، اظهار کرد: علاوه بر هیئت‌های اجرایی، ناظران هیئت نظارت، بازرسان و نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری بر فرایند رأی گیری، نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ۷۷۲ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایندگان نامزدها می‌توانند تا پایان اخذ رأی و تجمیع آراء در شعب اخذ رأی ثابت و سیار بدون دخالت در امور حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ضمن تأکید بر نظارت و بازدید مستمر فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات از شعب اخذ رأی، افزود: بررسی وضعیت زیرساخت‌های شعب اخذ رأی اهمیت ویژه‌ای دارد تا مردم استان در آرامش و امنیت خاطر بتوانند رأی خود را ثبت کنند.

رفیعی با اعلام اینکه نزدیک به ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در برگزاری این انتخابات فعالیت خواهند داشت، گفت: عوامل اجرایی شعب انتخابات علاوه بر سپری کردن همه مراحل آموزشی، در ۲ رزمایش آمادگی نیز حضور یافتند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه حماسه هشتم تیر به تعبیر رهبر معظم انقلاب تکمیل‌کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت خواهد بود، گفت: حماسه‌آفرینی مردم در هشتم تیرماه جهان را شگفت‌زده خواهد کرد و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان مهمترین رویداد ایران اسلامی با مشارکت حداکثری مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha