• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99100906783
  • خبرنگار : 50180

ثبت‌نام دوره‌های زمستانی کانون پرورشی کرمانشاه آغاز شد

ثبت‌نام دوره‌های زمستانی کانون پرورشی کرمانشاه آغاز شد

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام دوره‌های زمستانی کانون پرورش فکری استان خبر داد.

مهناز فتاحی گفت: ثبت‌نام دوره‌های زمستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به‌صورت برخط(آنلاین) و در پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir  آغاز شده و تا ۱۷ دی  ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کانون، فتاحی افزود: زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۱۸ دی خواهد بود و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی نوباوه (۴ سال به بالا)، نوجوان (۷ سال به بالا)، نونهال (۹ سال به بالا)، نونگاه (۱۲ سال به بالا) و نوجوان (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: بیش از ۲۰ کلاس و کارگاه آموزشی در قالب خوش‌نویسی، شعرسرایی، داستان‌نویسی، کاردستی، عروسک‌گردانی، پرورش خلاقیت، نقاشی، قصه‌گویی، اوریگامی، نجوم، عکاسی، تدوین و فیلم‌سازی، کارگاه حال خوش زندگی و... برای فصل زمستان پیش‌بینی شده است.

فتاحی گفت: متقاضیان استفاده از دوره‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون که به صورت مجازی و همزمان برای اعضای کانون در سراسر کشور برگزار می شود، می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.

وی یادآوری کرد: جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، سواد اقتصادی، مهارت‌های زندگی و... در پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnews.ir و پرتال مجازی کانون استان کرمانشاه به نشانی kermanshah.kpf.ir قابل دسترس است.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha