• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403041006466
  • خبرنگار : 50180

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

هر رای یک موفقیت برای نظام است

هر رای یک موفقیت برای نظام است

ایسنا/کرمانشاه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هر رای که در انتخابات به صندوق ریخته می‌شود یک موفقیت برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان، امروز(۱۰ تیر) در همایش جهاد تبیین که در آستانه مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه در مقطع فعلی برای ادامه راه انقلاب به وحدت بیشتر از هر زمان دیگری احتیاج داریم، تاکید کرد: انتظار می رود طرفداران کاندیداها از تخریب یکدیگر صرف نظرکرده و بدنبال فراهم کردن شرایط برای حضور گسترده و آگاهانه مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب کاندیدای اصلح باشند.

جلیلیان با بیان اینکه هر رای که در انتخابات به صندوق ریخته می شود یک موفقیت برای نظام است، گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات در واقع لبیک به مقام معظم رهبری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم با اقناع سازی دیگران را به حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات ترغیب کنیم تا شاهد انتخاب چهره اصلح در انتخابات باشیم.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده در انتخابات زمینه ساز دوام و ماندگاری انقلاب خواهد شد، تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار و توانمندی بیشتر نظام خواهد شد و عزت و آبروی نظام را مضاعف خواهد کرد.

وی در ادامه از شهید رئیسی به عنوان عالمی مجاهد و خستگی ناپذیر یاد کرد و گفت: شهید  رئیسی شخصیتی گره گشا بود که نگاهش به کدخدا نبود و با تکیه بر ظرفیت های داخلی مشکلات کشور را مدیریت می کرد.

وی با بیان اینکه باید به گفتمان شهید رئیسی رای بدهیم، تاکید کرد: ما شخصیت بسیار ارزشمندی را از دست دادیم و باید در انتخابات به فردی رای بدهیم که راه پیموده شده توسط آیت‌الله رئیسی را دنبال کند.

جلیلیان با اشاره به تعامل خوب دولت آیت الله رئیسی با کشورهای منطقه و دنیا، گفت: در بیان تعامل خوب دولت شهید رئیسی همین را بگویم که در جریان شهادت و تشییع پیکر ایشان یک چهارم جمعیت دنیا شهادت ایشان را تسلیت گفتند.

غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه نیز در این همایش اظهار کرد: باید با بازگو کردن خدمات انقلاب، مردم را به حضور گسترده در انتخابات ترغیب کنیم.

یاربیگی افزود: همه باید در حوزه جهاد تبیین پای کار باشیم تا بتوانیم در عین حضور گسترده در انتخابات پانزدهم تیر، یک انتخاب اصلح را نیز رقم بزنیم.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha