• دوشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99091712885
  • خبرنگار : 50184

ملی پوش کبدی:

کرونا ترس زیادی در وجودم ریخت

کرونا ترس زیادی در وجودم ریخت

ایسنا/کرمانشاه بازیکن کرمانشاهی تیم ملی کبدی ساحلی ایران گفت: چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شدم و بزرگترین دغدغه و ترسم در آن روزها این بود که شاید دیگر هیچگاه نتوانم کبدی کار کنم.

یاسر مرادی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ابتلایش به بیماری کرونا، اظهارکرد: هرچند از زمستان سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا هیچ اردویی نداشتیم، اما تمریناتم را به منظور حفظ سطح آمادگی جسمانی به صورت منظم در پارک شرقی کرمانشاه انجام می دادم تا اینکه حدود یکی دو ماه پیش به بیماری کرونا مبتلا شدم.

وی افزود: ابتلایم به این بیماری باعث شده بود تا حدود 30 درصد از ریه هایم درگیر شود، برای همین ترس اینکه عوارض ناشی از کرونا اجازه ندهد دوباره کبدی بازی کنم، استرس زیادی به من متحمل کرد.

این ملی پوش کبدی اضافه کرد: کبدی رشته ای است که بازیکنان باید ریه های بسیار قوی داشته باشند و عوارض کرونا می توانست به ریه هایم آسیب بزند و این مسئله نگرانی شدیدی را برایم بوجود آورده بود.

وی ادامه داد: باوجود اینکه پزشکم تشخیص داده بود تا حداقل یک ماه حق انجام فعالیت های سنگین ورزشی را ندارم، اما از روز بیست و چهارم تمریناتم را از سرگرفتم و نه تنها دچار مشکلی نشدم، بلکه ریه هایم کاملا سالم شدند و توانستم افتی که در سطح آمادگی جسمانی‌ام بوجود آمده بود را جبران کنم.

مرادی خاطرنشان کرد: یک هفته بعد از بهبودی به همراه دو بازیکن دیگر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کبدی ساحلی جهت حضور در ششمین دوره بازی های ساحلی آسیایی دعوت شدیم. هرچند که بخاطر ابتلایم به کرونا روزهای سخت و پر استرسی را پشت سر گذاشته بودم، اما خوشبختانه توانستم خوب عمل کنم و به دور بعدی اردوها دعوت شوم.

وی به خط خوردن دو کبدی کار دیگر کرمانشاهی از این اردوها هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه علیرغم اینکه بازیکنان کرمانشاهی بسیار شایسته بودند، اما تنها یک عامل باعث شد که از اردوها خط بخورند و آن هم نداشتن یک زمین ساحلی در کرمانشاه است.

این ملی پوش کبدی نداشتن زمین ساحلی را اجحافی بزرگ در حق بازیکنان ساحلی کرمانشاه دانست و افزود: هر زمان شکایت می کنیم که چرا در کرمانشاه زمین ساحلی نداریم،  می گویند این مشکل در سایر استانها هم  وجود دارد، این درحالی است که بازیکنان این شهرها با آمادگی بالایی در اردوها حضور پیدا می کنند که نشان می دهد زیرساخت ها را برایشان خوب فراهم کرده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha