• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040603435
  • خبرنگار : 50180

فرماندار کرمانشاه:

آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم

آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه اندیشیده شده، گفت: آماده برگزاری انتخابات هستیم.

محمدرضا آمویی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمادگی شهرستان کرمانشاه برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ۶۴۵ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده که معادل تعداد صندوق‌های اخذ رای در نظر گرفته شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

آمویی گفت: از این تعداد ۵۴۵ شعبه اخذ رای در شهر کرمانشاه و بخش مرکزی، ۱۸ شعبه در بخش بیلوار، ۲۰ شعبه در بخش کوزران، ۲۶ شعبه در بخش ماهیدشت و ۳۶ شعبه هم در بخش فیروزآباد برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برپا خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه اندیشیده شده، گفت: تمام اقدامات اولیه برای برگزاری انتخابات انجام شده و امیدواریم هشتم تیر با مشارکت گسترده مردم شاهد برگزاری یک انتخابات در تراز جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی یادآور شد: حدود ۸۷۰ هزار نفر در شهرستان کرمانشاه واجد شرایط رای دادن هستند.

آمویی در ادامه با بیان اینکه تا این لحظه تخلف انتخاباتی در شهرستان کرمانشاه گزارش نشده، گفت: هر نوع گزارش مبنی بر تخلف انتخاباتی در تبلیغات کاندیداها را بر اساس قانون پیگیری خواهیم کرد.

آمویی سپس با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار کرد: در حال حاضر مولفه‌های قدرت و مولفه‌های امنیتی که کشورها را با آن می‌سنجند، قبل از اینکه تسلیحات نظامی باشد، در گرو مشارکت مردم و پشتیبانی آنها از کشورشان است.

آمویی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات قطعا در گفتمان سیاسی و روابط بین المللی ما تاثیرگذار خواهد بود.

آمویی با بیان اینکه رای دان هم حق است و هم تکلیف، گفت: این حق تک تک ما است که در انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی کشور مشارکت داشته باشیم و عزیزی که در انتخابات شرکت نمی کند در واقع حق مشارکت در تعیین سرنوشت کشور را از خودش سلب کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این همه ما در قبال سرنوشت کشور و خون شهدایی که در این ۴۵ ساله جان عزیزشان را در دفاع از این آب و خاک و انقلاب نثار کردند، تکلیف داریم و باید در انتخابات حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشیم.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha