• پنجشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 99082920364
  • خبرنگار : 71461

ابلاغ طرح بزرگ شهید سلیمانی به منظور حمایت از نیازمندان در آستانه موج سوم کرونا

ابلاغ طرح بزرگ شهید سلیمانی به منظور حمایت از نیازمندان در آستانه موج سوم کرونا

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف با خدمت به محرومین یاد و نام شهید سلیمانی را گرامی می‌دارد.

به گزارش ایسنا، رضا معممی مقدم درباره این طرح اظهار کرد: در آغاز هفته بسیج و آستانه سالگرد شهادت مظلومانه سردار بزرگ مدافعان حرم شهید سلیمانی، مسئولین و دست اندرکاران بقاع متبرکه به عنوان مدافعان و خادمان حرم‌های متبرکه، وظیفه خود می‌دانند که نام و یاد این سردار رشید اسلام را که اگر مجاهدتهای او و یارانش نبود، امروز اثری از این حرم‌ها نبود، گرامی بدارند.

وی افزود: در راستای گرامی‌داشت یاد و نام این سردار عزیز، هر کس وظیفه‌ای دارد که اولا باید آن را به خوبی بشناسد و در ثانی به آن به خوبی عمل کند. وظیفه امروز ما الهام گرفته از جمله‌ای است که سردار دلها در قضیه سیل خوزستان فرمودند و بیان کردند: جوانانی که اشتیاق زیادی برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم دارند، بهتر است به خوزستان بیایند.

وی همچنین افزود: امروز یقینا اگر سردار در بین ما بود، کمک به پیشگیری از بیماری کرونا و کمک به آسیب دیدگان کرونا را نشانه می‌گرفت و همگان را به آن سمت و سو سوق می‌داد.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: از طرفی نیز ما نباید از فکر انتقام سخت از قاتلین سردار عزیزمان خارج شویم که به دست شقی‌ترین افراد زمان، آمریکای جنایتکار مظلومانه به شهادت رسیدند. راه مبارزه با آمریکا را نیز مقام معظم رهبری تبیین کردند و فرمودند: امروز مرگ بر آمریکا خدمت به این مردم است.

وی با اشاره به موج سوم کرونا در کشور افزود: در شرایط فعلی زندگی افراد کم برخوردار بیش از دیگران از شیوع کرونا تحت تاثیر قرار گرفته. عده‌ای کار و درآمد خود را از دست داده‌اند و حتی برای تامین نیازهای اولیه زندگی خود، دچار مشکل جدی شده‌اند.

وی افزود: در این شرایط، وظیفه ایجاب می‌کند که بقاع متبرکه که ملجاء بندگان خداست، قدمی بردارند و کاری در خور نام و یاد سردار عزیزمان بردارند. به همین منظور طرح شهید سلیمانی با هدف توزیع سبد غذایی و لباس گرم با توجه به برودت هوا بین اقشار آسیب پذیر  و آبرومند متاثر از شرایط اقتصادی با توجه اهمیت موضوع توسط  نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان ابلاغ شد.

وی افزود: در این طرح انشاء الله در کل کشور با مشارکت خیرین بالغ بر ۲۲۰ هزار سبد غذایی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.   
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha