• سه‌شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99082718548
  • خبرنگار : 50421

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مطرح کرد

طرح "فروش پاییزه کتاب" را در فصول دیگر سال هم می‌توانیم اجرا کنیم

 طرح "فروش پاییزه کتاب" را در فصول دیگر سال هم می‌توانیم اجرا کنیم

ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: رویکرد شهرداری و شورای شهر مشهد حمایت از ترویج کتاب و کتابخوانی و صنعت نشر در مشهد است.

دکتر محمدمحسن مصحفی، شب گذشته ۲۶ آبان طی بازدید از فروشگاه و نمایشگاه دائمی کتاب شماره یک جهاددانشگاهی همزمان با اجرای طرح فروش پاییزه کتاب، با بیان این مطلب افزود: همه نگاه‌ها در شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد این است که فرهنگ کتابخوانی در این شهر رونق بگیرد، طرح فروش پاییزه کتاب از طرح‌های جدید است و ما آمادگی داریم این طرح را در فصول دیگر سال در قالب طرح‌های بهاره، تابستانه و زمستانه نیز اجرا نماییم.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد این آمادگی را دارند در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، حمایت‌های بیشتری را از فعالان صنعت نشر انجام دهند.

مصحفی تصریح کرد: طرح فروش پاییزه کتاب، جزء کارهای فرهنگی خوبی است که در سطح شهر اجرا می‌شود؛ چراکه در این طرح‌ها مخاطبان بدون واسطه‌گری، می‌توانند کالای مصرفی خودشان که همان کتاب است را دریافت نمایند.

به گفته رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد یارانه‌ای که در چنین طرح‌هایی پرداخت می‌شود برای همه اقشار به طور مساوی قابل استفاده است.

وی عنوان کرد: طرح فروش پاییزه کتاب بستری را فراهم می‌کند تا افرادی را که به کتاب و کتابخوانی علاقمند هستند را به این موضوع سوق دهد.

مصحفی با اشاره به اینکه کتاب یکی از مهمترین کالاهای فرهنگی در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، گفت: در جامعه‌ای که کتاب در آن مطالعه می‌شود درک درستی از مسائل در آن جامعه وجود خواهد داشت.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه شهر مشهد در طرح فروش پاییزه کتاب در سال گذشته رتبه اول کشوری را کسب نمود، خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح فروش پاییزه کتاب در شهر مشهد تمدید و یا حداقل تا هزینه‌کرد کامل بودجه اختصاص یافته به این طرح ادامه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۲۷ ۲۰:۴۶

از دیروز هرجا از مشهد که زنگ میزنم میگن اعتبار تموم شده و دیگه تخفیف نداره. با این وضع بیماری و محدودیت ها انتظار میره حداقل تا یکی دو روز پایانی بشه خرید کرد.. چرا تمدید نمیشه یا به کتابفروشی ها اعتبار تعلق نمیگیره؟