• چهارشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99072317241
  • خبرنگار : 50295

رئیس اداره راه ‌و شهرسازی خدابنده عنوان کرد

تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن در خدابنده

تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن در خدابنده

ایسنا/زنجان رئیس اداره راه ‌و شهرسازی خدابنده گفت: ۲۱ هکتار از زمین‌های اراضی ملی قیدار برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان تحویل این اداره می‌شود.

جمال خلجی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به‌طرح اجرای اقدام ملی در این شهرستان، اظهار کرد: ثبت‌نام در شهر قیدار در فاز ۲ و ۳ (پیامکی) صورت گرفته است که تاکنون ۱۶۱۰ نفر از متقاضیان مسکن در سامانه طرح اقدام ملی مسکن (tem.mrud.ir)  اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند که با پالایش اداره‌کل راه و شهرسازی استان، از تعداد ۱۶۱۰ نفر متقاضی ۹۳۳ نفر واجد شرایط، ۸۹ نفر رد درخواست (به دلیل قرمز بودن فرم ج)، ۸ نفر دارای سابقه ثبتی و ۱۸ نفر دارای سابقه بانکی شناخته شده‌اند.

وی تصریح کرد: ۲۱ هکتار از زمین‌های اراضی ملی قیدار برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تحویل این اداره می‌شود که امیدواریم طی روزهای آینده با تهیه زمین، نسبت به شروع عملیات اجرایی این طرح ملی اقدام شود.

این مسئول با بیان اینکه با اجرای این طرح قشر ضعیف جامعه که بیشترین متقاضی این طرح هستند از داشتن سرپناه بهره‌مند شوند، افزود: مابقی ثبت‌نام کننده‌های این طرح که شامل فرهنگیان آموزش ‌و پرورش هستند، استعلام فرم (ج) آنان توسط راه ‌و شهرسازی در حال بررسی است و نیز افرادی که ثبت‌نام کرده و نام‌شان در هیچ کدام از این نفرات پالایش شده نیست، افرادی هستند که در مرحله فاز ۳ ثبت‌نام کرده و به محض بررسی شرایط‌شان به این گروه‌ها اضافه خواهند شد.

خلجی با بیان اینکه با تحویل زمین برای اجرای این طرح در شهر قیدار، تامین زمین در ۵ شهر خدابنده صورت گرفته است، یادآور شد: طرح اقدام ملی مسکن به‌منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور از مهم‌ترین اقدامات دولت برای کاهش مشکلات قشر متوسط جامعه در بخش مسکن است که ثبت‌نام مرحله اول طرح برای همه استان‌ها از آبان ماه گذشته انجام شد.

به گزارش ایسنا، طرح اقدام ملی مسکن شامل افراد متاهل سرپرست خانوار؛ فاقد مسکن؛ پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا، نداشتن مسکن از سال ۸۴ و فرم (ج) سبز (عدم دریافت زمین یا وام یا تسهیلات یارانه‌ای مربوط به مسکن از دولت) می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha