• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99071612297
  • خبرنگار : 50037

شهردار اسدآباد خبر داد

خروج از بن‌بست شهرک ۱۶ هزار نفری یادگار امام اسدآباد

خروج از بن‌بست شهرک ۱۶ هزار نفری یادگار امام اسدآباد

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد از بازگشایی و خروج از بن بست شهرک ۱۶ هزار نفری یادگار امام خمینی(ره) این شهر خبر داد.

علیرضا فعله‌گری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این اقدام با همکاری جهادکشاورزی و شورای شهر در راستای روان سازی بار ترافیک و رفاه حال شهروندان این شهرک انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی معبر ۲۰ متری میدان شورا از چند روز پیش آغاز شده و این مسیر به عنوان راه دوم، تردد و عبور و مرور ساکنان شهرک یادگار امام خمینی(ره) را روان تر می‌کند، افزود: با توجه به سکونت ۱۶ هزار نفر از شهروندان اسدآبادی در شهرک نامبرده قطعاً بازگشایی و خروج از بن بست این منطقه از نقش مؤثری در راستای پدافند غیرعامل در مواقع بحرانی در این شهرک  برخوردار خواهد بود و نسبت به این امر کمک خواهد کرد.

فعله گری در ادامه با بیان اینکه محوطه سازی شهدای گمنام و پیاده راه سلامت به عنوان شاخص ترین پروژه های شهرداری در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: در رابطه با پارک های محله در شهر اسدآباد اقدامات اولیه پارک ابوریحان به عنوان نخستین پارک محله ای و نیز پارک شهید خزایی انجام شده که این دو طرح نیز در دهه فجر قابل بهره برداری و افتتاح هستند.

وی همچنین با اشاره به افزایش چشمگیر خودروهای شهراسدآباد خاطرنشان کرد: برای کاهش بار ترافیک در مناطق پرتردد شهر پارکینگ های عمومی ساخته خواهد شد که در همین راستا شهرداری شهر از سرمایه گذاران بخش خصوصی که تمایل به این امر مهم دارند حمایت می کند.

فعله گری در پایان با تأکید بر اهمیت زیباسازی ورودی شهر یادآور شد: ورودی شهر محلی برای اتصال فضای خارجی و فضای داخل شهر بوده که زیبایی و طراوت آن از نقش مؤثری در جذب مسافران برخوردار است که در همین راستا در تلاشیم در میادین ورودی شهر فعالیت های زیباسازی لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha