• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99071612276

معاون اداره کل ارشاد خراسان‌رضوی:

تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر استان در روز اربعین

تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر استان در روز اربعین

ایسنا/خراسان رضوی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی خراسان‌ رضوی از تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر در روز اربعین خبر داد و گفت: طبق ابلاغی که از تهران برای ما ارسال شده، در روز اربعین سالن‌های سینما و تئاتر از ساعت ۱۷ روز ۱۶ مهر ماه مصادف با ۱۹ صفر تا پایان ۱۷ مهر مصادف با ۲۰ صفر تعطیل است.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر در پایان ماه صفر عنوان کرد: حدود یک ماه گذشته محدودیت‌ها برای تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر تا حدی برداشته شد و تعدادی از سینماهای دولتی از جمله سینما هویزه و آفریقا به اکران فیلم و فروش بلیط به‌صورت محدود پرداخته‌اند اما از آن موقع تاکنون اکثر سالن‌های خصوصی سینما به جز سینما اطلس که اکران فیلم و بلیط فروشی آن بسیار محدود بوده، اکران فیلم نداشته‌اند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره ارشاد خراسان‌رضوی اظهار کرد: اگر شیوع بیماری کرونا دوباره اوج بگیرد و وارد موج سوم شود، در خصوص ایجاد محدودیت و تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر، ما تابع ستاد پیشگیری از کرونا در استان هستیم.

محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم این بیماری وارد موج سوم و ایجاد محدودیت نشود زیرا وضعیت اقتصادی در حوزه‌های هنری مخصوصا تئاتر و سینما بسیار اسفناک است و خسارت‌های بسیاری به این حوزه‌ها وارد شده است. اگر دوباره محدویت‌هایی ایجاد شود، خسارت‌های زیان‌بار بسیار خطرناکی به این حوزه وارد خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ‌گونه تصمیم‌گیری جدیدی در خصوص ایجاد محدودیت و تعطیلی سالن‌های سینما و تئاتر مطرح و ابلاغ نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha