• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99071612094
  • خبرنگار : 50416

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خبر داد

قرائت زیارت اربعین در جوار مزار شهدای گمنام بام ملایر

قرائت زیارت اربعین در جوار مزار شهدای گمنام بام ملایر

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: با توجه به اطلاعیه ستاد استانی کرونا، قرائت زیارت اربعین، سخنرانی و عزاداری در فضای باز بام ملایر و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، به فعالیت بیش از هشت گروه از موکب داران و گروه های جهادی و هیئات مذهبی اشاره و خاطرنشان کرد: این گروه ها در حال پخت و آماده سازی بیش از ۱۰ هزار بسته غذای گرم با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی هستند و این بسته ها در روز اربعین بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی استقرار دو ایستگاه فرهنگی در سطح شهر را از دیگر برنامه های روز اربعین برشمرد و اظهار کرد: این ایستگاه ها که پخش ماسک و دیگر مواد ضدعفونی کننده را برعهده دارند، در بلوار سیف الدوله و میدان جانبازان مستقر خواهند شد.

نجفی در ادامه گفت: مراسم دمام زنی و مقتل خوانی سیار توسط خودروها در سطح شهر با همکاری تیپ ۴۳ امام علی(ع) از برنامه های پیش بینی شده در روز اربعین است.

وی افزود: همچنین روضه خوانی و مداحی در کوچه ها و فضای باز سطح روستاهای شهرستان ملایر با همکاری کانون مداحان و حضور آنها به صورت خودجوش و جهادی از دیگر برنامه های روز اربعین خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه بیش از ۴۰ مبلغ در مساجد شهر و روستا مشغول روضه خوانی و مداحی خواهند بود، گفت: مراسم روضه خوانی در حیاط مساجد شهر و روستا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری دو برنامه محوری در روز اربعین در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اطلاعیه ستاد استانی کرونا، قرائت زیارت اربعین، سخنرانی و عزاداری صبح روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه در فضای باز بام ملایر و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می شود.

نجفی اضافه کرد: همچنین برنامه ویژه خواهران بعدازظهر همان روز در حیاط حوزه علمیه خواهران با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha