• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403040805067
  • خبرنگار : 50471

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

فرماندار نهاوند: حضور پرشور مردم در انتخابات، مصونیت کشور در مقابل توطئه‌های گسترده است

فرماندار نهاوند: حضور پرشور مردم در انتخابات، مصونیت کشور در مقابل توطئه‌های گسترده است

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت:حضور پرشور مردم در انتخابات، کشور ما را در مقابل توطئه‌های گسترده از جهات مختلف مصون نگه‌ می‌دارد.

ضرغام احمدوند جمعه ۸تیرماه با حضور در آستان مطهر شاهزاده محمدوعلی(ع) شهر نهاوند، پس از اینکه رأی خود را به صندوق رأی انداخت، با بیان اینکه‌ مقدمات و شرایط لازم برای برگزاری مقدمات و شرایط لازم برای انتخابات سالم و امن در این شهرستان فراهم شده است، به ایسنا گفت: برگزاری انتخابات متعدد در کشور، تجلی جمهوریت نظام، مردم سالاری دینی و اقتدار ملی است.

وی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات و نحوه مشارکت عمومی آنان، نشان از میزان همبستگی و پشتوانه مردمی بوده و این افتخار همواره کشور ما را در مقابل توطئه‌های گسترده  از جهات مختلف مصون داشته است.

وی با بیان اینکه عزت، توانمندی، سربلندی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای مرهون خون شهدا و مشارکت مردم عزیز در صحنه‌های سیاسی است، ادامه داد: این حضور آگاهانه مردم در هر انتخابات، پشتوانه‌ای مطمئن برای منتخبان و زمینه خدمتگزاری مطلوب‌تر را فراهم می‌سازد که مسئولیت تاثیرگذار و حساسی همچون ریاست‌جمهوری نیز به‌طور قطع از این قاعده مستثنی نیست.

احمدوند تصریح کرد: از همه آحاد ملت بزرگ و شریف ایران، به‌ویژه مردم شریف و فرهیخته شهرستان نهاوند با هر گرایش و سلیقه‌ای دعوت می‌کنیم با شرکت گسترده و پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری، بار دیگر اهتمام خود را نسبت به سربلندی نظام جمهوری اسلامی نشان داده و همچون گذشته خالق حماسه‌ای مجدد در نظام سیاسی کشور گردند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه ۱۴۹ شعبه اخذ رأی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان نهاوند فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: حدود ۳‌۵۰۰ نفر نیز عوامل جمع‌آوری آرا و ‌دست‌اندرکار برگزاری این دوره از انتخابات در شهرستان هستند.

امام جمعه نهاوند نیز گفت: برگزاری انتخابات نشان می‌دهد که مردم‌سالاری دینی و رأی و نظر مردم در اداره کشور اهمیت دارد و این ویژگی، جمهوری اسلامی ایران را از دیگر نظام‌های سیاسی جهان متمایز کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی تصریح کرد: انتخاب رئیس جمهور اصلح به عنوان بالاترین شخص اجرایی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این میان مشارکت مردم و حضور گسترده در این عرصه از اصلی‌ترین ابزار تحقق این مهم محسوب می‌شود.

وی بر مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح و ادامه دهنده راه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی تاکید کرد و افزود: کسانی که رأی می‌دهند باید رضای خدا را مدنظر داشته باشند و باید بر اساس حق و حقیقت قضاوت کنیم و رأی بدهیم.

مغیثی با تأکیدبراینکه  حضور در انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه ملی‌ است و مشارکت حداکثری مایه استحکام نظام و وحدت ملی است، خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح می‌تواند ضامن تداوم اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی باشد، بنابراین همه کسانی که دل در گروی پیشرفت، آبادانی و تعالی ایران اسلامی دارند باید به پای صندوق‌ها بیایند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا، امروز جمعه ۸ تیرماه امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، دادستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از مسئولان شهرستان نهاوند در آغاز ساعت‌های ابتدایی آغاز رأی‌گیری در شهرستان با حضور در آستان مطهر شاهزاده محمدوعلی(ع) شهر نهاوند رأی خود را به صندوق انداختند.



 انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha