• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403040805178
  • خبرنگار : 50037

مشارکت حداکثری،انتخاب اصلح

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است

ایسنا/همدان فرماندار درگزین گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور و نقش بر آب شدن و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است.

کمیل خواستان امروز جمعه ۸ تیر ماه پس از انداختن رأی خود در صندوق به ایسنا گفت: ملت قهرمان ایران اسلامی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب با حضور گسترده و همراه با بصیرت در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مسئله مهمی در همه ابعاد بوده و وظیفه همگان است که حق خود و وظیفه شرعی و ملی را با حضور باشکوه همراه با شور و انتخاب آگاهانه انجام دهند.

وی با بیان اینکه از مردم درگزین درخواست داریم در ساعات تعیین شده و تا حد امکان در اول وقت پای صندوق‌های اخذ رأی برای انتخاب نامزد اصلح حضور یابند و کار را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، تصریح کرد: شهرستان درگزین یکی از شهرستان‌های خوب استان همدان بوده که در برهه‌های مختلف انتخابات گذشته همواره خوش درخشیده است.

خواستان با اشاره به اینکه در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته مجلس شورای اسلامی شهرستان درگزین با ۶۷.۵ درصد مشارکت بالاترین میزان مشارکت استان همدان را به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: بر اساس پایش‌های شعبات صندوق‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت امروز مردم درگزین در این رویداد سیاسی بسیار خوب و فعالانه بوده و پیش‌بینی می‌شود در این دور از انتخابات مشارکت حداکثری مردم درگزین به ۶۷ درصد برسد.

وی در ادامه از پیش‌بینی ۴۴ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای شهرستان درگزین خبر داد و گفت: از این تعداد شعبات تعیین شده به تفکیک ۲۲ شعبه به بخش مرکزی درگزین و ۲۲ شعبه به بخش شاهنجرین این شهرستان اختصاص دارد.

خواستان با بیان اینکه سه صندوق رأی این شهرستان به صورت سیار در حال اخذ آرای مردم شهرستان هستند، یادآور شد: هشت صندوق رأی برای دو روستا از شهرستان درگزین اختصاص داده شده که این هشت صندوق صبح امروز در یک روستا و بعد ازظهر در روستای دیگر وظیفه جمع‌آوری آراء مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارند.

وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۶۶۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی دست‌اندرکار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه در شهرستان درگزین هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha