• سه‌شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99070100427
  • منبع : نمایندگی همدان

زنگ مقاومت در مدارس کبودراهنگ نواخته شد

زنگ مقاومت در مدارس کبودراهنگ نواخته شد

ایسنا/همدان امروز -سه‌شنبه یکم مهرماه- به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، مراسم نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس کبودراهنگ با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در مراسم نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدرسه علامه حلی کبودراهنگ، اظهار کرد: اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌ پهلوانان ایثار و شهادت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس است.

حجت‌الله مهدوی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیورمردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری مجاهدت‌های آن‌هاست.

وی این هفته را نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران برشمرد و یادآور شد: در دفاع از حریم این سرزمین روزهایی بود که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرده و نشان دادند با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتوی حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

مهدوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستان کبودراهنگ و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج حسین همدانی، با تبریک حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران، از صبر و استقامت بی مثال خانواده های آنها وبه ویژه خانواده معظم شهداء تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، همزمان با مدارس سراسر استان، زنگ ایثار و مقاومت در تمامی مراکز آموزشی منطقه گل تپه شهرستان کبودراهنگ نیز طنین انداز شد.

آذین بندی فضاها و برگزاری برنامه های متنوع به روال هر سال و متناسب با این موسم ملی با همکاری آموزشگاه ها و مشارکت دانش آموزان و معلمان در دوایر این حوزه برگزار شد.

اجرای صبحگاه دانش آموزی با رعایت مقررات بهداشتی ایام کرونا، تلاوت قرآن، همخوانی سرود ملی و پخش نواهای شورآفرین و به یادماندنی ایام جنگ تحمیلی، دکلمه خوانی و روایت روایات و خاطرات جبهه ها و عملیات های دفاعی رزمندگان در میدان های نبرد و برپایی نمایشگاه تصاویر و وصایای شهداء از آیتم های اجرایی این آیین بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha