• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99050503304
  • خبرنگار : 50223

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج:

برای حفظ امنیت شهروندان با کسی شوخی نداریم

برای حفظ امنیت شهروندان با کسی شوخی نداریم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حفظ امنیت شهروندان در سطح استان با کسی شوخی نداریم.

سید علی ملک حسینی در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزود: همانطور که قول داده بودیم، پس از مرحله اول که برخورد با خودرو سواران و افراد ماجراجو در ساعت میانی و پایانی شب در سطح شهر بوده و طی این اقدامات که با حضور مقتدرانه پلیس راهور و نیروی تلاشگر انتظامی انجام شد، تعداد ۱۴۵خودرو توقیف و پس از انتقال به پارکینگ، ضمن اعمال جرایم، برای برخی از مالکین آنها پرونده کیفری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تأکید رئیس کل محترم دادگستری استان و مطالبه عمومی، سبب برگزاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بوده، اظهارکرد: در راستای این طرح، نیروی مقتدر انتظامی حضور مؤثر و فعالی با دستگاه قضایی داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به برگزاری مرحله دوم این طرح خاطرنشان کرد: در این مرحله وضعیت نابسامان کافی شاپ‌ها و قلیان خانه‌های سطح شهر، مورد بازرسی قرار گرفتند.

ملک حسینی تصریح کرد: بازرسی از صنوف مذکور، نشانگر وضعیت نابسامان و اسفناک این مکان هاست.

وی ادامه داد: در این بازرسی، دستگاه‌هایی مانند تعزیرات حکومتی، نمایندگان شبکه بهداشت و اتاق اصناف حضور داشتند و نسبت به پلمب تعداد زیادی از این مراکز اقدام و برای برخی نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه برخورد قاطع در انتظار مخلان نظم و امنیت شهروندان و متجاوزان به حقوق شهروندی دیگران خواهد بود، عنوان کرد: حقوق شهروندی صرفاً، حقوق متهمین و مجرمین نیست، بلکه مردم عادی و حتی عابران پیاده و شهروندان نیز، از حقوق شهروندی برخوردارند.

ملک حسینی تاکید کرد: عموم مردم از زن و مرد و حتی اطفال، حق تردد بدون مخاطره در شهر را دارند و نباید برای آنان مزاحمتی ایجاد و یا مورد تعرض قرار بگیرند.

وی ضمن تذکر به هنجار شکنان در پایان از برگزاری مرحله سوم این طرح خبر داد و بیان کرد: این افراد بدانند، دادستانی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها به سراغ افرادی خواهد رفت که اقدام به درگیری، حمل سلاح گرم و دیگر افرادی که موجبات سلب آسایش و امنیت مردم می شوند، می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha