• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403041309033
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

ظریف:

روز جمعه به آزادی و حرکت به جلو و تعامل سازنده رای بدهیم

روز جمعه به آزادی و حرکت به جلو و تعامل سازنده رای بدهیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: روز جمعه به آزادی و حرکت به جلو و تعامل سازنده با جهان و پیشرفت بله خواهیم گفت.

«محمدجواد ظریف» روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در جمع حامیان مسعود پزشکیان نامزد چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مصلا یاسوج، افزود: مردم ما بزرگترین سرمایه و فرصت این مرز و بوم هستند و فرصت را در قفس نگه نمی دارند بلکه باید اجازه پرواز دهیم.

وی اظهارکرد: زنان ما شیرزنان ما آینده سازان این مرز و بوم هستند که نباید با گشت ارشاد تحقیر کرد، جوانان ما آینده ما هستند این جوانان را نباید با بستن و فیلترکردن اینترنت و فروختن فیلترشکن تحقیر کرد.

وزیر خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم خاطرنشان کرد: پزشکیان اعلام کرده است دست کاسبان تحریم را کوتاه خواهد کرد، گشت ارشاد و فیلتر اینترنت را نمی پذیرد و کرامت زنان این کشور را پاس خواهد داشت. پزشکیان می‌خواهد آینده متفاوت را برای ما و ایران ما نوید دهد و ما به او آری خواهیم گفت.

ظریف تصریح کرد: ما آمده‌ایم تا دولت وحدت ملی تشکیل دهیم، از اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین در دولت پزشکیان جای خواهند داشت و تنها ملاک و میزان برای پزشکیان صداقت، پاکدستی و عقلانیت است.

وی ادامه داد: ما دنبال عقل و منطق و برهان هستیم و با دروغ، دغل و فریب دشمن هستیم اما با یکدیگر دشمن نیستیم و هیچگاه برای هم وطن خود از کلمه«مرگ» استفاده نمی کنیم و ما برای زندگی آمده‌ایم نه برای مرگ بلکه شعار ما «زنده باد مخالف من» است و این می تواند آینده درخشانی را برای کشور رقم بزند. امروز اصولگرایانی دایرم که در کنار دکتر پزشکیان قرار گرفتند و اعضای ستاد مرکزی دکتر قالیباف در تیم پزشکیان فعالیت می کنند چون می دانند عاقبت انتخابات ۱۵ تیرماه چقدر اهمیت دارد.

روز جمعه به آزادی و حرکت به جلو و تعامل سازنده رای بدهیم

وزیر خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم عنوان کرد: با آغوش باز و با نگاه به آینده و نه نگاه به گذشته برای پیشرفت و توسعه و ساختن ایران و بهبود شرایط و رفع تحریم‌ها و تحقیرها تلاش خواهیم کرد. باید با هماهنگی اصلاح طلب، اصولگرا و مستقلین بتوانیم کسانی که جز تحریم و تحقیر و بیچارگی برای این کشور نداشتند روز شنبه به خانه بفرستیم.

ظریف تاکید کرد: این هدف وادادگی در برابر غرب نیست، این هدف استقامت برای حقوق مردم است، ما امت میانه ایم، تندروی نشانه ضعف و میانه روی نشانه خودباوری است. ما امت میانه ایم و پیامبر بر ما گواه است که همواره در راه مستقیم ایران دوستی به همه اقوام، اقشار، زنان، مردان، روستاییان، بازنشستگان، معلمان و به همه احترام بگذاریم. ما نمی خواهیم ایران را پاره پاره کنیم، خودی و غیرخودی نداریم، همه ایرانی هستیم و زیر پرچم سه رنگ پرافتخار ایران خواهیم ایستاد.

وی عنوان کرد: ما آمده‌ایم تا دولت وحدت ملی تشکیل دهیم، از اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین در دولت پزشکیان جای خواهند داشت و تنها ملاک و میزان برای پزشکیان صداقت، پاکدستی و عقلانیت است.

به گزارش ایسنا، وزیر خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، مظهر شجاعت، ایران دوستی، مقاومت هستید و بر شهدا و بزرگان این استان درود می فرستم. قهرمان این دیار شمایید که تاریخ پر افتخار خود با استقامت و نگاه آینده نگر روی پای خود ایستاده است مهاجمین و متجاوزان به یان سرزمین حمله کردند اما نتوانستند مردم این استان را مغلوب کنند، بلکه مغلوب شما شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha