• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403041207856
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات استان:

کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری دور دوم انتخابات است

کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری دور دوم انتخابات است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان آماده برگزاری انتخاباتی امن، سالم و باشکوه در روز جمعه پانزدهم تیرماه است.

سیدجواد هاشمی در نشست ستاد انتخابات ضمن قدردانی از برگزار کنندگان عوامل برگزاری کننده انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی کامل استان جهت برگزاری دور دوم انتخابات در روز جمعه پیش رو خبر داد و گفت: با همکاری فرمانداری ها، بخشداران، دهیاران و مردم انتخابات سالم و بودن حاشیه ای در روز جمعه گذشته برگزار کردیم و هیچ گونه مورد امنیتی در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری نداشتیم.

وی با اشاره به حضور با شور و نشاط مردم استان در این دوره انتخابات اظهارکرد: زحمات و تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های امنیتی استان در جهت برقراری نظم و امنیت انتخابات قابل تقدیر است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته هیچ گونه مشکل زیرساختی در روز انتخابات نداشتیم و آمادگی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، پایداری شبکه مخابرات، آب و برق مثال زدنی بود.

هاشمی تصریح کرد: چند روز قبل از انتخابات همه حفاری دستگاه های خدمات رسان در سطح استان را ممنوع کردیم که همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۹۹ درصد شعب اخذ رای استان به صورت برخط بودند و تنها یک درصد مناطق روستایی و عشایری آفلاین بود که با وجود صعب العبور و کوهستانی بودن استان اقدام خوبی در جهت آنلاین بودن سیستم احراز هویت توسط فناوری صورت گرفت.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با تدابیر کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات هیچ گونه مشکلی در حوزه خودرویی و تغذیه عوامل برگزاری نداشتیم و برای دور دوم انتخابات که جمعه هفته جاری است پای کار هستیم تا با مشارکت بالای مردم انتخابات سالمی برگزار و چهاردهمین رئیس جمهور نیز انتخابات شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی بیان کرد: رسانه ملی و کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان نیز عملکرد خوبی داشتند و به موقع اطلاع رسانی لازم صورت گرفت و انتظار است که در پانزدهم تیر به مانند دور اول شکوه حضور مردم را به تصویر بکشانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha