• جمعه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99021913610
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

فرماندار خبر داد:

جان باختن پدر و پسری در رودخانه درگز

جان باختن پدر و پسری در رودخانه درگز

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار درگز با تاکید بر ضرورت اصلاح برخی مسیل‌ها و آبنماها، گفت: پدر و پسر درگزی که قصد عبور از رودخانه خروشان را داشتند، در آب افتادند و جان باختند.

علی فراهی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: در این حادثه ناگوار پدر ۳۵ ساله به همراه کودک 5 ساله‎اش سوار بر چهارپا، قصد عبور از عرض رودخانه‎ را داشتند که به دلیل شدت جریان آب در رودخانه سقوط کرده و غرق شدند.

وی مطرح کرد: هرچند در منطقه بارندگی و سیلاب نداشتیم اما به دلیل شیب تند رودخانه که در بعضی از نقاط عمق به دو متر هم می‏‌رسد، کودک بر اثر شدت آب در سراشیبی می‎افتد و پدر به دنبال فرزندش می‏‌رود که هر دو گرفتار جریان آب شده و جان خود را از دست می‌‏دهند.

فرماندار درگز با بیان اینکه این افراد از دهستان میانکوه بخش چاپشلو روستای دوابی بودند، افزود: اجساد این پدر و پسر به پزشکی قانونی تحویل داده شد. بخشدار، مسئول هلال‌احمر، راهداری و سایر دستگاه‌ها نیز برای دلجویی از خانواده این دو جان باخته، فردا شنبه در منطقه حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سال قبل حادثه دیگری نیز در این منطقه داشتیم و فردی که قصد عبور از محل سیلاب را داشت، دچار حادثه گردید؛ در تلاش هستیم تا با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای از این منطقه صعب‌العبور که تردد در فصل بهار و زمستان در آن به سختی انجام می‌‏شود بازدید نموده تا نسبت به اصلاح مسیل‌ها و آبنماها که ضروری است، اقدام شود.

فراهی ادامه داد: این اتفاقات می‌تواند رخ ندهد اگر افراد بی احتیاطی نکنند، شاهد چنین حوادث ناگواری نخواهیم بود؛ اما متاسفانه برخی افراد بی‌‏توجه هستند. اگرچه بارها هشدار داده شده اما در زمان بارندگی باز هم دیده می‎شود افرادی در مسیل رودخانه اتراق می‏‌کنند و یا دامداران دام‎های خود را برای چرا به آن مناطق می‎برند.

فرماندار درگز اظهار کرد: 80 درصد حوادث در وقوع سیلاب‏‌ها قابل پیشگیری است، شاید برخی مواقع سیلاب به یکباره اتفاق بیفتد و روستا و شهری را درگیر کند، اما اینکه خودمان از مسیل سیلاب عبور کنیم، کار اشتباهی است و موجب حوادث این چنینی می‎شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha