• سه‌شنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99012615239
  • خبرنگار : 50287

فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا در سیرجان:

نیروی دریایی ارتش در اختیار و آمادگی کامل برای مقابله با کرونا است

نیروی دریایی ارتش در اختیار و آمادگی کامل برای مقابله با کرونا است

ایسنا/کرمان فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان گفت: تجربیات و لوازم و تجهیزات پشتیبانی نیرو دریایی در سیرجان در خدمت مقابله با کرونا در این شهرستان است.

ناخدا یکم "علیرضا محمدی" امروز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه در جمع خبرنگاران سیرجان افزود: علاوه بر اینکه تجربیات حاصله از مواقع بحرانی نیروی دریایی در سیرجان در اختیار ستاد مدیریت کرونا شهرستان قرار گرفته است، بیمارستان ۳۲ تختخوابی نداجا در سیرجان به عنوان بیمارستان پشتیبان کرونا شهرستان آماده باش است و آمادگی کامل برای برپایی بیمارستان صحرایی، نصب سامانه های پخت و توزیع انبوه غذا و کمک به تجهیز نقاهتگاه در سیرجان را داریم.

وی ادامه داد: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا که کمبود لوازم حفاظت فردی و موارد ضدعفونی وجود داشت، پایگاه نداجا در سیرجان نسبت به تامین محلول های ضدعفونی برای ادارات و نهادها اقدام کرد و برخی ماشین آلات خود را در اختیار گندزدایی سطح شهر قرار داد.

ناخدا محمدی اظهار کرد: در زمانی که متاسفانه واهمه حضور در دو بیمارستان امام رضا(ع) و دکتر غرضی شهرستان به دلیل بستری بیماری کرونا در بین مردم وجود داشت، تا زمان توجیه مردم به آلوده نبودن همه بخش های این دو بیمارستان، بیمارستان ولایت نیروی دریایی سیرجان بستری ها و اعمال جراحی بیماران دیگر را به خوبی پوشش داد.

وی به تصمیم استفاده از امکانات و ظرفیت های نیروی دریایی سیرجان برای عموم مردم این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان ولایت نیروی دریایی سیرجان و فروشگاه زنجیره ای راد که مدتهاست علاوه بر استفاده خانواده نداجا در استفاده عمومی مردم سیرجان قرار دارد اما با تجهیز و توسعه هتل قائم، اماکن ورزشی خصوصا استخر سرپوشیده و جایگاه مجهز و پیشرفته عرضه سوخت این پایگاه نیروی دریایی، این سه پروژه نیز به زودی در استفاده عمومی شهرستان سیرجان قرار خواهد گرفت.

فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا در سیرجان فرا رسیدن روز ارتش را نیز تبریک گفت و ادامه داد: روز ارتش از یادگارهای امام راحل(ره) است و ارتش همواره با انقلاب بوده و از انقلاب جدا ناشادنی است.

 ناخدایکم محمدی تاکید کرد: ماموریت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اجرای پیچیده و مهم ارتش فراتر از خلیج فارس به آبهای بین المللی و دور دست رسیده است به طوری که اکنون ۶۶ ناوگروه نیروی دریایی ارتش در آبهای بین المللی حضور دارد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha