• چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98121411063
  • منبع : نمایندگی قزوین

شیوع کرونا در گیلان زنگ خطری برای طارم

شیوع کرونا در گیلان زنگ خطری برای طارم

ایسنا/قزوین بخشدار طارم‌سفلی با تأکید بر اینکه این بخش به لحاظ نزدیکی با استان گیلان حساسیت ویژه‌ای برای استان قزوین دارد، گفت: استان گیلان جزو استان‌هایی است که بیشترین آمار ابتلا کرونا را دارد و رفت‌وآمد به گیلان از بخش طارم برای استان قزوین حساسیت دارد.

علیرضا حسنی، بخشدار طارم‌سفلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بخش طارم‌سفلی روستاهای بسیاری دارد و در توزیع اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و ژل دست محدودیت داریم.

وی با اشاره به اینکه در این بخش ۶ خانه بهداشت در روستاهای ماهین، نیارک، طرازان، اُرَکَن، سیردان و آلتین کش وجود دارد، افزود: در این ایام برخی اقلام بهداشتی تنها به خانه‌های بهداشت اعطا شده و در تلاش هستیم طی ارتباط با مسئولین بهداشتی استان اقلام بهداشتی را برای خانوارهای این بخش جذب کنیم.

بخشدار طارم‌سفلی اشاره کرد: اغلب اهالی این منطقه در شهرهای اطراف ساکن هستند و با نزدیک شدن به ایام نوروز به روستاها بازمی‌گردند که این امر موجب ایجاد نگرانی برای روستائیان شده است، ما از طریق فضای مجازی و تماس با دهیاران و شورای روستاها بیان کرده‌ایم تا اهالی شهرها حتی‌الامکان از بازگشت به روستاها خودداری کنند گرچه به لحاظ قانونی اقدامی نمی‌توانیم انجام دهیم و صرفاً در جهت فرهنگ‌سازی این اقدام انجام شده است.

وی عنوان کرد: بخش طارم سفلی به لحاظ نزدیکی با استان گیلان حساسیت ویژه‌ای برای استان قزوین دارد، استان گیلان جزو استان‌هایی است که بیشترین آمار ابتلا کرونا را دارد و رفت‌وآمد به این استان از بخش طارم برای استان قزوین حساسیت دارد.

حسنی یادآور شد: ادارات بخش طارم‌سفلی تقریباً تعطیل هستند چون اغلب کارکنان اداراتی همچون جهادکشاورزی و کمیته امداد از گیلان به طارم رفت‌وآمد می‌کنند طی دریافت مجوز از سوی فرماندار قزوین این ادارات را تعطیل کرده و تنها یک نفر برای پاسخگویی در این ادارات گماردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha