• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403041207916
  • خبرنگار : 50560

رئیس شورای شهر قزوین:

مشارکت بالا در انتخابات، دولتی قوی را رقم می‌زند

مشارکت بالا در انتخابات، دولتی قوی را رقم می‌زند

ایسنا/قزوین رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مشارکت بالا در انتخابات موجب تشکیل دولتی قوی و رئیس‌جمهوری با پشتوانه محکم برای کشور خواهد شد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات، اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو از اهمیت بسزایی برخوردار است و هرچقدر مشارکت افزایش پیدا کند به همان اندازه دولت آینده از اقتدار بیشتری برخوردار خواهد بود و می‌توان گفت که مشارکت بالا در انتخابات موجب تشکیل دولتی قوی و رئیس جمهوری با پشتوانه محکم برای کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظر به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، گفت: وظیفه مسئولان همگام بودن و همراهی با مردم برای تقویت مشارکت حداکثری است. رهبری انتخاب فرد اصلح را گامی ضروری خواندند و بدیهی است که بیانات ایشان باید سرلوحه و تبیین‌گر راه مردم و مسئولان باشد تا گامی مؤثر در راستای انتخاب رئیس‌جمهور اصلح برداشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: بی‌شک انتخابات پرشور افزایش همدلی، یکپارچگی و وحدت کلمه در بین ملت ایران، ارتقاء قدرت ملی در خنثی‌سازی توطئه‌های داخلی و خارجی، افزایش آمادگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه مواجهه با توطئه‌های سیاسی داخلی و خارجی، افزایش رقابت‌پذیری و ارتقاء جایگاه برجسته جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه‌ای و جهانی، افزایش مقبولیت مردمی نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، افزایش قدرت ملی، وحدت ملی و امنیت ملی در عرصه‌های بین‌المللی، ناامیدی دشمن در طراحی توطئه‌های سیاسی و اقتصادی و امنیتی علیه ملت ایران را در پی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم سرمایه اجتماعی مهم‌ترین سرمایه هر کشوری است، چراکه مسئولان نظام بدون مردم و بدون اعتماد و حمایت آن‌ها نمی‌توانند به‌درستی در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارند. علاوه بر این مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک اعتبار بیرونی نیز برای کشور دارد و انتخابات در ایران مظهر مردم‌سالاری دینی است و حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو می‌تواند توطئه دشمنان را نقش بر آب کند.

فرمانی با اشاره به مشخصه‌های فرد اصلح، بیان کرد: مهمترین ویژگی یک رئیس‌جمهور پیروی از ولایت‌فقیه، اخلاص، اخلاق، تقوا، انقلابی بودن، مردمی بودن و در کنار آن تدبیر و تخصص، سیاست پیشه بودن و دارا بودن دانش دیپلماسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در طی این ۴۵ سال که از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد، مردم همیشه همراه نظام، امام خمینی(ره) و رهبری بوده‌اند و امیدواریم در روز ۱۵ تیرماه نیز همچون همیشه حماسه‌آفرینی کنند. چراکه مشارکت در انتخابات از سوی همه افراد جامعه برای شکل‌گیری یک دولت قوی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است لذا برای اینکه امورات کشور به بهترین وجه مدیریت شود؛ ضروری است مردم در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند تا فرد اصلح به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha