• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403041308554
  • خبرنگار : 50560

یک نماینده مجلس:

مشارکت حداکثری در انتخابات سند افتخار ایرانی‌هاست

مشارکت حداکثری در انتخابات سند افتخار ایرانی‌هاست

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، مشارکت را به‌عنوان یکی از برکات انقلاب برشمرده‌اند و این امر، وظیفه مردم را در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین می‌کند و بی‌شک مشارکت حداکثری در انتخابات سند افتخار ایرانی‌ها است که در روز ۱۵ تیر ماه به ظهور و بروز می‌رسد.

سالار آبنوش در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به لزوم مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو منشأ تحول است و این رأی مردم و حضور چشمگیر آنان برای خلق حماسه‌ای دیگر در تعیین سرنوشت کشور بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: مردم در موضوع انتخابات لازم است تا موهبت تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی که انقلاب اسلامی به آن‌ها عطا کرده را قدر بدانند و بهترین و اصلح‌ترین فرد و انتخاب را داشته باشند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، مشارکت را به‌عنوان یکی از برکات انقلاب برشمرده‌اند و این امر، وظیفه مردم را در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین می‌کند و بی‌شک مشارکت حداکثری در انتخابات سند افتخار ایرانی‌ها است که در روز ۱۵ تیر ماه به ظهور و بروز می‌رسد.

این نماینده مجلس با اشاره به خدمات شایان توجه دولت سیزدهم، ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی، می‌تواند نمونه‌ای از یک رئیس‌جمهور در تراز انقلاب اسلامی باشد، فعالیت جهادی و تلاش مضاعف وی در اداره امور کشور باید سرلوحه رئیس‌جمهور آینده قرار گیرد و راه خدمت به مردم به‌خصوص مردم مناطق محروم تداوم یابد.

وی خاطرنشان کرد: در ۳ سال عمر پربرکت دولت شهید رئیسی، کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل بسیاری فعال و بستر اشتغال برای بسیاری از جوانان مهیا شد. این موضوع یکی از مهمترین خدماتی است که مردم آن را فراموش نخواهند کرد چراکه مردم شاهدان عینی تاریخ هستند و دیدند که در دولت‌های پیشین، به بهانه تحریم مشکلات واحدهای صنعتی بر زمین‌ مانده بود.

آبنوش گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رابطه مستقیم با فشارهای بین‌المللی به کشور دارد و طبیعتاً هرچقدر مشارکت در انتخابات کمتر باشد فشارهای بین‌المللی کمتر خواهد شد و کشور نیز تقویت می‌شود. سیاست خارجه امروز برای ایران یک مسئله مهم تلقی می‌شود و لازم است به افرادی که به راه شهیدان خدمت اعتقاد دارند یادآوری کنم که زمانی آمریکا برای حضور چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی ما تعیین تکلیف می‌کرد اما امروز ایران اسلامی عملیات وعده صادق را به انجام می‌رساند و استکبار را به زانو درمی‌آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: بنابراین به رئیس‌جمهور آینده توصیه می‌کنم که در موضوعات مهمی چون سیاست خارجه همواره به فکر عزت جمهوری اسلامی باشد. خوشبختانه مردم  کشور عزیزمان بصیر و آگاه هستند و با آگاهی در روز ۱۵ تیر ماه با رأی خود مسیر درستی را برای کشور تعیین می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha