• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403041208291
  • خبرنگار : 50560

‌برگزاری رویداد «روز باز دانشگاه» در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

‌برگزاری رویداد «روز باز دانشگاه» در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

ایسنا/قزوین مدیر گروه آموزش مجازی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: رویداد روزباز دانشگاه با هدف شناخت ظرفیت‌های دانشگاه امام خمینی(ره) با محوریت معرفی دانشگاه در روز ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ ویژه دانش‌آموزان مقطع دوازدهم برگزار می‌شود.

مسعود سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رویداد «روزباز دانشگاه» با هدف شناخت ظرفیت‌های دانشگاه امام خمینی (ره) با محوریت معرفی دانشگاه در روز ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر مقطع دوازدهم برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت در نشست مشاوره انتخاب رشته تحصیلی، آشنایی با رشته‌های آموزشی موجود در دانشکده‌ها و آشنایی با انجمن‌های علمی دانشجویی، بازدید از توانمندی‌های دانشگاه بین‌المللی امـام خمینی (ره)، بازدید از نمایشگاه مستقر در محل برگزاری رویداد و همچنین  بازدید از دانشکده‌ها، گروه‌های آموزشی و آزمایشگاه‌های تخصصی از برنامه‌هایی است که در این رویداد برنامه‌ریزی شده است.

مدیر گروه آموزش مجازی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بیان کرد: سابقه علمی استان قزوین نشان داده که بسیاری از دانش‌آموزان این استان مستعد پذیرش در بهترین دانشگاه‌ها هستند و با توجه به اینکه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) جزو دانشگاه‌های مطرح و اعضای هیئت علمی سرآمد است، با این حال دانش‌آموزان قزوینی به صورت درست راهبری نمی‌شوند.

وی ادامه داد: چنانچه یک دانشجو مشاوره صحیح در خصوص انتخاب رشته و دانشگاه در محل زندگی خود داشته باشد، می‌تواند از فرصت اشتغال و تشکیل خانواده زودتر استفاده کند، بنابراین در این رویداد یک روزه، انتخاب آگاهانه محل تحصیل و رشته‌های دانشگاهی برای دانش‌آموزان تبیین خواهد شد.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: در رویداد یک روز باز دانشگاه، برای پذیرش ۷۰۰ دانش‌آموز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و حق تقدم با دانش‌آموزانی است که زودتر در سامانه https://formafzar.com/form/70wr0 ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha