مهندس سیدحمید هاشمی در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری شانزدهمین همایش و دهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها در تالار علامه امینی دانشگاه تهران، با بیان اینکه انتقاد هم نوعی پیشنهاد است، خاطرنشان کرد: اما در انتقاد باید علاوهبر ذکر ایرادات راهکارهای برطرف کردن آنها هم عنوان شود البته باید پیش از آن در سازمانها ظرفیتسازی شود تا در سیستم و نظام پیشنهادات صدای منتقدان شنیده شود.
معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با تأکید بر ضرورت رعایت احترام به نظرات و پیشنهادات یکدیگر گفت: اگر پیشنهادی ناقص و به صورت انتقاد مطرح شد به آن توجه شود تا ارزش افزودهای برای سازمان مربوطه داشته باشد.
هاشمی با بیان اینکه در دل این انتقادات پیشنهادهای جدیدی نهفته است، افزود: باید برای پیدا کردن راهکارهایی در جهت برطرف کردن آن کوشید.
وی حرکت به سمت پیشرفت را مستلزم شنیدن صدای کارکنان و نیروهای انسانی هر سازمانی برشمرد و افزود: این انتقادات و پیشنهادات برای توسعه هر سازمانی ضروری است از اینرو در این راستا سازمانها میتوانند در صورت دریافت بازخوردی مناسب از انتقاد کارمندی، قدردان این انتقاد سازنده باشند.
معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران یادآور شد: بسیاری از سازمانها بجای سرمایهگذاری بر روی تحقیق و توسعه از طریق دریافت این قبیل نظرات که به صورت خواستههای مشخص یا مبهم عنوان میشود نیاز جمع و کارکنان را شناسایی و در جهت برطرف کردن مشکل برمیآیند.
انتهای پیام
نظرات