• چهارشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98082918837
  • خبرنگار : 50204

یک مسئول عنوان کرد:

استفاده از سهمیه بنزین سرویس مدارس در گرو ثبت نام در سامانه سپند

استفاده از سهمیه بنزین سرویس مدارس در گرو ثبت نام در سامانه سپند

ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی گفت: در خصوص روند کار سرویس مدارس مشکلاتی ایجاد شده که سبب متضرر شدن رانندگان و ایجاد لطمه به خدمات‌رسانی عمومی خواهد شد که باید پیگیری لازم در این زمینه انجام شود و رانندگان در سامانه سپند ثبت نام کنند تا از سهمیه بنزین سرویس مدارس بهره‌مند شوند.

حمیدرضا نوازنی در ستاد تنظیم بازار استان مرکزی گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی از وزارت کشور ستاد پایش سامانه‌های حمل و نقل شهری در استان تشکیل و روزانه وضعیت این حوزه رصد می‌شود.

وی اضافه کرد: برخی شهرها از جمله خنداب فاقد تاکسی هستند و مسافرکش‌های شخصی حمل و نقل مسافر را انجام می‌دهند که باید سهمیه مناسبی برای این خودروها نیز در نظر گرفته شود که البته این مشکل شامل مسافرکش‌های روستایی نیز می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت جزئی در حمل نقل بار میادین میوه و تره‌بار، در قیمت میوه نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

نوازنی ادامه داد: اخیرا رویکرد استفاده از cng و تبدیل خودروهای بنزینی به دوگانه‌سوز مطرح شده که باید راه‌های تسهیل این اقدام بررسی شود تا در صورت لزوم صاحبان خودرو بتوانند از یک تسهیلات حداقلی برای این اقدام استفاده کنند.

وی در خصوص سهمیه انواع خودروها گفت: آژانس‌های شهری تک سوز به مدت دو ماه ماهیانه حداکثر 300 هزارتومان، دوگانه سوز 180 هزارتومان، سواری‌های مدارس  تک سوز به جز تاکسی و آژانس ماهیانه 180 هزارتومان و دوگانه سوز 120 هزار تومان دریافت می‌کنند، همچنین سهمیه تاکسی‌های بین شهری تک سوز تا دو ماه 750 لیتر در ماه و دوگانه سوزها 450 لیتر و خودروهای ون ماهیانه 600 لیتر سهمیه و خودروهای هوشمند تک سوز در صورتی که بیش از 200 کیلومتر در ماه پیمایش داشته باشد بر مبنای پیمایش تا 450 هزار تومان یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha