• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97030904573
  • خبرنگار : 71506

مراد محمدی: فقط آمدم به غلامرضا محمدی کمک کنم/ مربی یا سرمربی بودن برایم مهم نیست

مراد محمدی: فقط آمدم به غلامرضا محمدی کمک کنم/ مربی یا سرمربی بودن برایم مهم نیست

دارنده یک طلا و دو برنز جهان و یک برنز المپیک با تاکید بر اینکه فقط بخاطر کمک به غلامرضا محمدی، مربیگری تیم نوجوانان کشتی آزاد را قبول کرده است گفت: مدیون او هستم و دوست داشتم به او کمک کنم.

مراد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخابش به عنوان مربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران، اظهار کرد: احترام بسیار زیادی برای غلامرضا محمدی، سرمربی تیم‌ ‌ملی نوجوانان قائل هستم.او سال‌ها برای من زحمت کشید. وقتی که مدال طلای جهان را گرفتم، اولین کسی که در کنار تشک او را در آغوش گرفتم غلامرضا محمدی بود و از آن جا که مدیون و بدهکار به او بودم وقتی با من تماس گرفت بسیار مایل بودم که به او و تیم‌ ‌ملی کمک کنم. کار کردن در رده نوجوانان را خیلی دوست دارم و امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر بهترین نتایج را در مسابقات جهانی کسب کنیم. محمدی سال‌ها در تیم‌ ‌ملی برای من زحمت کشید تا بتوانم به مدالهای مختلفی برسم. امیدوارم این بار من بتوانم به او کمک کنم و این محبت‌ها را جبران کنم.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان با اشاره به برخی از حواشی در مورد حضورش در تیم‌ ‌ملی نوجوانان، گفت‌: خیلی ها می‌گویند مراد محمدی، سرمربی بوده و در حال‌ حاضر به عنوان مربی رده نوجوانان کار می‌کند و این را پسرفت یا افت برای یک مربی می دانند، اما معتقدم انسان یا در کشتی کار نمی‌کند و یا وقتی که  کار می‌کند باید  هر کاری که از دستش بر می‌آید برای کشتی انجام دهد. من اصلا به این چیزها حتی فکر نمی‌کنم. فقط آمدم به آقا غلام کمک کنم و کمک کردن من هم ربطی به جایگاه ندارد. هدف همه ما کمک به کشتی است و ان‌شاء‌الله این ماموریت را به خوبی انجام دهم.

وی افزود: ضمن این که صحبت‌هایی که داشتیم تا مسابقات جهانی کرواسی بود و از آن جا که مدت زمان آن کم است می‌توانم به تیم‌ ‌ملی کمک کنم. حضور دائمی در تیم‌ ‌ملی برای من سخت است، چرا که نمی‌توانم مدت طولانی از خانواده‌ام دور باشم و در تمرینات تیم‌ ‌ملی حضور داشته باشم.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا پس از مسابقات جهانی کرواسی که یک ماه دیگر برگزار می‌شود، احتمال دارد به فعالیت خود در تیم‌ ‌ملی نوجوانان ادامه‌ دهد یا خیر، گفت‌: در ایران چیزی مشخص نیست. بعد از مسابقات جهانی، تیم نوجوانان با دو کشتی‌گیر عازم رقابت‌های  المپیک نوجوانان است و از آن جا که فقط یک مربی می‌تواند با این دو کشتی‌گیر اعزام شود به احتمال زیاد خود آقا غلام به این رقابت‌ها می‌رود. باید ببینم آیا غلامرضا محمدی در تیم‌ ‌ملی نوجوانان به کارش ادامه‌ می‌دهد و یا در جای دیگر مشغول می‌شود. فعلا هیچ چیزی مشخص نیست و بستگی به شرایط دارد.

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ترکمنستان درباره علت قطع همکاری با این کشور، گفت‌: قرارداد من تا پایان بازی‌های داخل سالن آسیا بود. برای تمدید قرارداد صحبت‌هایی را داشتیم که فعلا بر سر مبلغ به توافق نرسیده ایم و این احتمال وجود دارد که در صورت توافق بار دیگر سرمربی ترکمنستان شوم. به دنبال این هستم که یکسری از کارهایم را انجام دهم و پس از آن بهترین تصمیم را بگیرم. از ابتدا هم به دنبال این نبودم که به خارج از کشور بروم، اما حضور یک ساله ام در تیم ترکمنستان تجربه بسیار خوبی بود و اگر شرایط مد نظرم مهیا شود مطمئنا از تکرار این تجربه استقبال خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور در ترکمنستان به لحاظ مالی برای او خوب بوده یا خیر گفت‌: بله. بسیار خوب بود هم به لحاظ مالی و مهم‌تر از آن آرامشی که داشتم. همه امکانات برای ما مهیا بود و کسی در کارمان دخالت نمی‌کرد. این موارد برای  موفقیت یک مربی بسیار مهم و اثرگذار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha