• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96092212583
  • خبرنگار : 30054

تم پارک آبی اوشن؛ فراتر از هیجان

تم پارک آبی اوشن؛ فراتر از هیجان

جزیره‌ کیش در سال‌های اخیر همیشه به‌عنوان یکی از مقصدهای گردشگری ایران محسوب می‌شود و جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی متعددی نیز دارد، اما همواره نبود یک مرکز تفریحات آبی مدرن و مجهز در این جزیره احساس می‌شد. این شرایط در سال ۱۳۹۰ و با کلیدخوردن پروژه‌ عظیم تم‌ پارک آبی اوشن تغییر کرد و بالاخره در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین پارک‌های آبی خاور میانه در این جزیره افتتاح شد. 

به گزارش سرویس بازار ایسنا، تم پارک آبی اوشن یکی از منحصر به‌فردترین پارک‌های آبی حاشیه‌ خلیج‌فارس و خاورمیانه، با ایجاد فضایی وسیع یکی از مقصدهای گردشگری اصلی و مهم جزیره کیش به‌شمار می‌رود. این تم پارک آبی با بهره‌گیری از رایدهای متعدد و پرهیجان، چهار استخر، مرکز اسپا، دو رستوران و چهار ایستگاهِ نوشیدنی‌های متنوع، به‌کارگیری بیش از ۴۰۰ پرسنل حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف مدیریتی و خدماتی و قصه‌پردازی و تمینگ (Theming) براساس فرهنگ و رسوم بومی موفق به ایجاد فضایی دوست‌داشتنی و مناسب برای تمام گروه‌های سنی شده و توانسته است با جذب حدود ۸۰ هزار گردشگر طی شش ماهه‌ نخست سال ۱۳۹۶ به‌سرعت به پرطرفدارترین جاذبه‌ گردشگری کیش تبدیل شود.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر در جزیره‌ کیش تلاش‌های مستمری در راستای سیاست‌های کلی "گردشگری حلال" صورت گرفته است، این تم پارک نیز سانس‌های ویژه‌ای را به بانوان اختصاص داده است تا علاوه بر فراهم‌ ‌آوردن امکان استفاده‌ بانوان مسلمان ایرانی از مجموعه، بخشی از بازار کشورهای حوزه‌ خلیج فارس را نیز تصاحب کند. 

از ویژگی‌های متمایز این تم پارک رایدهای سقوط آزادِ آن است که با سقوط‌هایی ۲۴ متری از جمله مرتفع‌ترین رایدهای سقوط آزاد خاورمیانه هستند. این تم پارک آبی همچنین برای طرفداران موج‌سواری در ایران نیز امکانی خاص فراهم آورده است: راید موجاب با سیستم تولید موج مصنوعی که موج‌سواری را شبیه‌سازی می‌کند اولین و تنها نمونه در ایران است و یکی از بهترین تجربه‌های اوشن محسوب می‌شود.

همچنین، یکی از اهداف مهم جزیره‌ کیش در حوزه‌ گردشگری، جلوگیری از خروج ارز از کشور و  همزمان کسب درآمد ارزی برای کشور بوده است. در این راستا و به منظور مطرح‌شدن در منطقه و جهان، خدمات و امکاناتی که در این مجموعه‌ آبی ارائه می‌شوند در سطح پارک‌های آبی جهان قرار دارند و تمامی تجهیزات و رایدهای آن نیز از شرکت کانادایی «White Water West» تامین شده‌اند و مطابق با آخرین استانداردهای ایمنی جهان هستند.

از دیگر ویژگی‌های متمایزکننده‌ تم‌پارک آبی اوشن مناسب بودن مجموعه برای تمام گروه‌های سنتی است. اوشن با در نظر گرفتن طیفی از رایدها و امکانات مختلف از جمله رایدهای تند و هیجانی و رایدهای آرام، مرکز ماساژ تخصصی و جکوزی، و رایدها و سرگرمی‌های مخصوص کودکان توانسته است مجموعه‌ای مناسب برای تمام گروه‌های سنی فراهم بیاورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha