• یکشنبه / ۵ آذر ۱۳۹۶ / ۲۰:۲۱
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 96090502696

جزئیات برگزاری دومین همایش جایزه دادمان

جزئیات برگزاری دومین همایش جایزه دادمان و نحوه ارسال آثار متقاضیان شرکت در جایزه مشخص شد. دبیر اجرایی دومین همایش جایزه دادمان در جریان اولین نشست هم‌اندیشی اعضای شورای سیاست‌گذاری و کمیته داوران، آمادگی دبیرخانه برای دریافت آثار را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمد موسوی ثانی درباره تغییرات دومین همایش جایزه دادمان اظهار کرد: در همایش امسال، سه محور به مجموعه محورهای دریافت آثار اضافه شده‌اند. این محورها که با توجه به نیازسنجی صورت گرفته توسط شورای سیاست‌گذاری همایش و مرکز متخصصین راه و شهرسازی تعیین شده‌اند، عبارتند از: نگهداشت ابنیه و تأسیسات ساختمان در حوزه ابنیه و ساختمان، مدیریت دارایی‌های فیزیکی در حوزه راه و ترابری و خدمات شهری در حوزه معماری و شهرسازی. همچنین در خصوص عناوین جایزه نیز شاهد تغییراتی هستیم. بر این اساس، علاوه بر عناوین عمومی، دو عنوان (بانوان موفق و رسانه برتر) در حوزه راه و شهرسازی نیز تندیس دادمان دریافت خواهند کرد. تمامی عناوین قابلیت اهدا به اشخاص حقیقی یا شرکت‌های حقوقی را دارند. بنابراین از تمامی فعالان در هر سه حوزه راه و ترابری، معماری و شهرسازی و ابنیه ساختمان دعوت می‌شود در جایزه شرکت کنند.

موسوی با تأکید بر وسیع بودن حوزه راه و ترابری اظهار کرد: رقابت برای دریافت تندیس جایزه دادمان در تمامی زیرمجموعه‌های راه و ترابری مشتمل بر حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی صورت می‌گیرد. بنابراین تمامی نهادهای ذی‌ربط نظیر سازمان بنادر و دریانوری، سازمان هواپیمایی کشوری، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و تمامی شرکت‌های خصوصی همکار با نهادهای مرتبط می‌توانند پروژه‌های برتر خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

دبیر اجرایی همایش تاریخ فراخوان دریافت آثار را اول آذر تا ۳۰ دی‌ماه عنوان کرد و افزود: متقاضیان شرکت در جایزه می‌توانند با مراجعه به سایت همایش به آدرس www.dadmanawards.ir و مطالعه راهنمای ارسال، آثار خود را در سایت ثبت کنند تا به منظور ارزیابی در اختیار کمیته داوران قرار گیرد.

دومین همایش جایزه دادمان در تاریخ ۱۶ اسفند سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha